Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Japps. Mener ikke det skal være "lov" å sladde, men holder man på på en parkeringsplass uten folk/biler i nærheten, kan man heller reagere med bot eller skjennepreken. Drive å ta lappen fra folk på slikt teit grunnlag er bare tull.

Nevnte det opptil flere ganger til snuten der og da..

Men neida, lappen skulle jeg miste uansett da jeg hadde kjørt "uforsvarlig".. #-o:roll:

Skrevet

Har en kamerat som jobber i UP som satt på med meg litt i jula, og det var jo nydelige sladdeforhold ute. Han holder seg for godt for det selv, men sier ikke noe på det til meg så lenge vi er i gokk uten folk i nærheten. Han gav meg iallefall grei beskjed om at viss jeg blir stoppet av snuten når jeg bedriver slik sladding for meg selv på en øde vei, må jeg nekte plent på førerkortbeslag.

Har spurt han mange ganger om et sånt klippekort, "get out of jail for free", som jeg rekner med de har, men det vil han ikke gi meg. Påstår det ikke finnes. Tullball.

Skrevet
Har en kamerat som jobber i UP som satt på med meg litt i jula, og det var jo nydelige sladdeforhold ute. Han holder seg for godt for det selv, men sier ikke noe på det til meg så lenge vi er i gokk uten folk i nærheten. Han gav meg iallefall grei beskjed om at viss jeg blir stoppet av snuten når jeg bedriver slik sladding for meg selv på en øde vei, må jeg nekte plent på førerkortbeslag.

Har spurt han mange ganger om et sånt klippekort, "get out of jail for free", som jeg rekner med de har, men det vil han ikke gi meg. Påstår det ikke finnes. Tullball.

De er flinke på å gi advarsler synes jeg :P kjenner mange som har fått advarsler sikkert 20 ganger om ikke mer, men skjer aldri mer enn det :P

var forresten inne i maridalen i går, og ble stoppet av 3 politibiler og helikopter, frem med førerkort på alle som var der... prøvde å si "lykke til med å sladde med en civic fra '92 uten brekk" men hjalp ikke :P fikk kun advarsel da ;)

men en ting reagerer jeg på, nå er det jo nytt år, så politiet kan bruke helikopteret sitt igjen, noe de gjorde i går for å overvåke oss som var inne i maridalen, over en lengre periode faktisk! de brukte det også nettopp i kveld for å lete etter en dement 66'åring som hadde gått seg bort fra eldrehjemmet på lambertseter, i tettbebygd strøk... at de kan bruke helikopteret sitt til sånt, men ikke under 22. juli? ser ikke logikken i det!

Skrevet

vk8gcr86bjchv915ixd3.jpg

Vi, som har det godt og lever godt, tenker kun sjeldent på folk som er fattige.

Dette bildet er tatt midt i Europas hjerte, og viser at fattigdom finnes overalt.

Posedamen, som går rundt i sine gamle, loslitne klær som knapt dekker kroppen, med noen plastposer i hånden, kan ikke overses.

Tenk over dette når du setter deg til bords med god mat og vin neste gang.

Send gjerne denne historien videre til dine venner, så de kan bli opmerksomme på den armod mange lever i, og bli oppmerrksomme på at ikke alle har det like så godt som du og jeg....

Skrevet

Skulle nesten tro at de ser folka og bilen ann også, kjører man i en råna bil så ryker lappen fortere med sladding! En bekjent av meg er sikkelig sånn "søndagskole gutt" man ser lang vei at han er en rolig og ordentlig person! Da han var 18 så kjøpe han en strøken og dønn orginal E34 520i, sikkelig bestefaredition med oransje blinkere, høy og med hjulkapsler. Bilen sto skikkelig i stil til han selv :wink:

Men så lot han seg friste på en stor og åpen parkeringsplass, en liten sladd og så skygge banen og aldri gjøre den salgs fanteri igjen! Var masse andre sladdere der, typiske rånere! Politiet kom og begynnte å skive bøter så blekket spruta, da det var min bekjentes tur så ba ham pen om unnskyldning, lovte å aldri gjøre det igjen og at han trengte bilen til å komme seg til skolen i nabo byen. "Ja, du ser ut som en snill og grei kar så du skal slippe med en advarsel" fikk han høre av politiet :roll:

Synes sånn forskjellsbehandlig er for drøyt, enten får alle bot eller ingen. Jeg ble bare fortalt dette i ettertid, jeg var faktisk for en gang skyld smart nok til å holde antispinnknappen aktivert og skygget banen før Politiet dukket opp.

Skrevet
antispinnknappen

LOL

edit: Før du tenner på alle seks plugger og turboen lader 7 bar overtrykk, så var det en spøk Fredrik! :)

God natt!

Skrevet
Jeg vil ha en s2000.

Fant bare 1 på finn. Er det virkelig så få av disse til salgs?

Kun ca 40 i Norge totalt. 4-5 alltid til salgs i sesongen.

Skrevet
antispinnknappen

Den sitter i huet mitt, og er dessverre sjeldent aktivert! koblingsfeil kanskje?

Mista forøvrig eksosen i dag, subba på en normalt sett ikke nevneverdig dump...

Skrevet
antispinnknappen

LOL

Ja!!! :shock: Eller DSC knappen eller hva det nå sto på E39en min :D Samma det vel, hehe :lol:

Tenkte mer på at slikt fancy styr skal man ikke ha i en bil! Og iallefall koble ut så fort som overhodet mulig!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...