noekult Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Super 7... Er det samme bil som Caterham Seven, eller er det Westfield eller andre som står bak den? Jeg har en bilkamerat som ellers er en god venn og. Han kommer fra et dyrt strøk og har opplevd mye rart av gromme biler. Han satt i en Westfield (tror jeg de heter) som passasjer, og ringte meg og pratet i 20+ min. om hvor jævlig rått det var. Og det er fyr som ringer i max 30 sekunder hver gang... Og dette var 120-140 hk basicutgave, man får jo de Caterhamene med rundt 250-260 hk nå. Sjekk ansiktsuttrykket på gutten her: Sier sitt! Evo Magazine testet nye Caterham 7 Supersport (basicmodellen) og konkluderte med at det sannsynligvis er den beste Caterham-modellen også... Sjelden en bil får så mye skryt for så bra kjøreegenskaper... Koster ca. 23.000 £ i Storbritannia men de er også Europa-godkjente, sjekka fort avgifter på dem og de vil komme på ca. halve millionen i Norge. Da har man sportsbil ut livet hvertfall. Null snobberi eller prestisje, men du koser deg garantert i hjel hver gang du føler for en tur
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Super7 er samme basicly samme bilen som Caterham Seven, bare annen produsent som står bak
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Super7 er samme basicly samme bilen som Caterham Seven, bare annen produsent som står bak Lotus som står bak Super7
noekult Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Men Lotus står ikke bak produksjonen av Super 7...? Trodde Lotus hadde det originale designet på 60-tallet, også ble det kjøpt opp av Caterham etterhvert og at resten er replicaer. Hva er det jeg har misforstått? Jeg var litt i tvil om nye 911 (991)... Men sjekk designet på rumpa, OMG... Absolutt nydelig i sort... (Syns fortsatt de tåkelysa i front ikke helt passer med resten av fronten, 997 har bedre, mer clean utseende)... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32559673
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Men Lotus står ikke bak produksjonen av Super 7...?Trodde Lotus hadde det originale designet på 60-tallet, også ble det kjøpt opp av Caterham etterhvert og at resten er replicaer. Hva er det jeg har misforstått? Korrekt Noen andre kan gå dypere inn på det da jeg ikke orker akkurat nå..
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Men Lotus står ikke bare produksjonen av Super 7...?Trodde Lotus hadde det originale designet på 60-tallet, også ble det kjøpt opp av Caterham etterhvert og at resten er replicaer. Hva er det jeg har misforstått? Caterham kjøpte rettighetene til Super7 etter at Lotus var ferdig med produksjonen av disse. Caterham selger nå byggesett og ferdigbygde modeller basert på det originale designet. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Seven
noekult Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Okey, skjønte litt mer nå... Sola skinner utafor, skulle gjerne hatt en slik en i dag...
anders87 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Noen som har bestilt fra Simply Clean(http://www.iamsimplyclean.com) her? Hvor lang tid tar det og kan man se hvor pakken er eventuelt om man får dette på epost når pakken sendes?Fikk bare en epost med ordrebekreftelse rett etter bestilling. Har ikke hørt noe mer og ikke finner jeg noe på hjemmesiden deres om pakke-sporing. Har bestilt ett par ganger derifra. Får ikke noe informasjon om sporing eller noe, men plutselig ligger det en hentemelding fra ditt lokale postkontor i Posten Variert litt hos meg, men fra 2-6 uker, avhengig av hva du har kjøpt.
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Noen som har bestilt fra Simply Clean(http://www.iamsimplyclean.com) her? Hvor lang tid tar det og kan man se hvor pakken er eventuelt om man får dette på epost når pakken sendes?Fikk bare en epost med ordrebekreftelse rett etter bestilling. Har ikke hørt noe mer og ikke finner jeg noe på hjemmesiden deres om pakke-sporing. Har bestilt ett par ganger derifra. Får ikke noe informasjon om sporing eller noe, men plutselig ligger det en hentemelding fra ditt lokale postkontor i Posten Variert litt hos meg, men fra 2-6 uker, avhengig av hva du har kjøpt. Ok. Takk for svar. Er veldig lite det jeg har bestilt igrunn, så regner med det går i et brev. Da får jeg bare holde utkikk i postkassen!
wicky124 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Tror jeg falt for denne...http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25280884 Faktisk helt fail... På andre siden av dammen ser veldig mange Corvette entusiaster på C5 som Caddyen du går over til når du blir pensjonist(litt som e65 kanskje ).... C6 er derimot veldig godkjent, men de koster også "litt" mere... Er vel generelt uinteressant for meg hva folk over dammen tenker.. Jeg synes den corvetten var RÅ! og thats it Er mange som ser på 850 som en fail også, en bil som aldri burde blitt laget... men det bryr vel ikke deg heller regner jeg med?
hermanoo90 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Etter at jeg så FTE sin Marrakesch på E30 treffet, har jeg hatt lyst til å ha den fargen på min E30. Jeg har PreFace Mtech 1 og lurer på hvordan det hadde blitt. Kan noen photoshoppe marrekesh brunfargen på en Mtech 1, eller poste et bilde av en mtech 1 som er lakkert med denne fargen. Siden Marrakesch er en by fra Marokko, og jeg er fra Marokko, synes jeg at det passer perfekt for bilen og eieren, samtidig som lakken er en original BMW lakk også
Anbefalte innlegg