Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er letteste måten å hente bil i Sverige på? Får man kjøre med norske prøveskilt fra Sverige og inn til Norge? Har de noe samarbeid der? Eventuelt kjøre med de Svenske skiltene til grensa, og så kline på Norske prøveskilt?

Skrevet

Solgte den for 55000 men jeg kjøpte nye dekk så gikk i null..

Nei, var ikke noe galt med den bortsett frå småting som at speedometer datt ut av og til, noen striper i lakk osv..

Jeg kjøpte den av en annen her i Norge.

Den ble tatt inn i landet for mange år siden fra Tyskland og det kostet den gang ca 70000 inkl mva ifølge papirene. sto i en garasje i flere år og ble kjørt med prøveskilt av og til.

Med tanke på at det var 109000kr for å få skilt på den, syns vi 50-60 tusen var dn grei pris i forhold til hva norske m3 er lå på i pris. Er vel 3 år siden jeg solgte den.

Skrevet

Prøveskiltene gjelder i hele skandinavia.

Men det er viktig å stoppe på grensa å betale momsen. Hvis ikke får man ekstragebyr. Når jeg passerte grensa klokken 04.00 var det jo ikke folk der. Jeg kjørte bare hjem, og dro innom tollkontoret ca ei uke etterpå. Jeg fikk vertfall kjeftet huden full for at jeg ikke ventet til det kom folk på stasjonen, så fikk jeg 3-4000 i ekstragebyr for at jeg ikke ventet på grensa til tollerne kom! #-o

Skrevet

Larsinnj: Ingen andre kjennetegn på M3 E36?? Takk for tips ang gebyr, sykt...

flonoen: Det høres ut som en pris jeg kan leve med! Og man kan kjøre med norske prøveskilt i Sverige.

-Roger-: Takk for info :) Mulig Tyskland er veien å gå da.

Skrevet

Høres bra (lettvint) ut, bortsett fra det med fortollinga/momsen da. Ukurrant å sitte i en bil på en tollstasjon flere timer midt på natta for å betale.

Skrevet

Kommer ikke på noe jeg nei. Hvor mange "vanlige" E36er som går med M3 plastikk da? Ser det jo ikke på det. Få bort merker og interiør, pluss sett på ei effektpotte eller noe slikt så tror jeg ikke det er mange som ser forskjell på m3/ikkem3 jeg nei.

Effektpotta er for at ene endestussen er kortere på m3n ;)

Skrevet

Okey, også slenge på 320i merke bak :P Alltid drømt om en M-bil, skal satse alt for å kjøpe meg en M3 E36 til sommeren om det fortsatt er mulig å få de under 50' :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...