Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så glad som jeg er blitt i å ligge sidelengs ved hver eneste trygge anledning jeg får, så kommer det nok :P

M|Fjeld: Finner du noen tyske E36 M3er til 5000 € eller mindre? Jeg finner bare fra 7000 €/ 70.000 SEK og oppover.

Skrevet

nei nei shub shub bola kar beta :P

Blir ikke så mye slædding på veien hjem...er køer og kaos overalt.. ulykke på ulven, ryen, sognsvann, ensjø...

Skrevet
nei nei shub shub bola kar beta :P

Blir ikke så mye slædding på veien hjem...er køer og kaos overalt.. ulykke på ulven, ryen, sognsvann, ensjø...

Ahh, jeg er glad jeg bor og jobber på landet... :)

Skrevet

Nei :(

Men kanskje det egentlig er en bra ting? hehe

Smaker jo også ekstra godt de gangene jeg får spise da :wink

MEN, vi har faktisk kebabsjappe 2min fra der jeg jobber, og 2 stk hvis jeg kjører i 20 min fra hjemmet mitt.

Og da mener jeg KJØRER, ikke Køkjører :mrgreen:

Skrevet

Sexy altså ;) Nesten ingen ramme fra LG. Najs rett og slett... kommer i andre kvartal 2012!

har+knapt+ramme.jpg?o=4216535&w=698&h=392&ee=1326108115

Sitat: "Toppmodellen i serien, LM960V, vil finnes i størrelser på 47, 55 og 84 tommer, og har blant annet tokjerners prosessor, stemmestyring innebygd i fjernkontrollen, WLAN og en ny smart-TV-plattform med raskere og penere menyer. Toppmodellen har også full LED-belysning over hele baksiden."

Skrevet
hmm..altså evig langt unna...jeg kan gå til min nærmeste på 3min.. :P

Off, det er kjedelig..

Jeg får faktisk kjøre BMW når jeg skal ha Kebab :lol:

Vet du noe om pris på det LG fjernsynet? Snakker jo selvfølgelig om 84" 8)

Skrevet

Blir nok mer enn 20k i starten for 84". Den kommer også litt senere vel å merke ;) Men Samsung har pressekonferanse i kveld og skal da vise sine nye vakre snerte og sexy leketøy. Så vi får se hva forno glupt de har gjort denne gangen ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...