Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Se på en E65, eller en fullt utstyrt og bra motorisert E60/E61 for den saks skyld, etter seks år. Garanterer deg at den har falt femti prosent. Det er helt normalt for over-snittet dyre biler. En kompis av meg kjøpte i høst en 04 E60 530d med 144 000 km på tellern, godt utstyrt med M-sport og greier! 269 000 kr ga han for den, kosta sikkert 800-900 000 kr ny! Utrolig mye bil for pengene i grunn. Ang biler som SLR så er det merkelig at de som ligger til salg ikke blir solgt, da de var nye så kosta de rett over 5 mill hvis jeg ikke husker feil og sist jeg så en tilsags var en 05 modell i stavanger til 2,9 mill. Range Rover Sport Supercharged har også falt voldsomt i pris, kosta vel 1,8 ny og nå går 05-06 modeller til rundt 500 000,-! Bugatti Veyron vet jeg ikke om finnes på skilt i Norge, har kun sett en med prøveskilt i byen her! Men å selge en sånn brukt i Norge ville vel blitt like umulig som å sykkle til månen! Disse sliter jo også http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31677873 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27238598 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16640315 Folk som skal ha den slags biler kjøper enten nytt eller henter en i utlandet og tar hjem, tror ikke en som lurer på en Phantom sitter å leter på Finn.no altså Er bruktimportert flere Phantomer likevel så sliter Autostrada og Fana Bil med å få solgt sine.
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Liker ikke Mercedes... Hadde aldri betalt for gromversjonene med mindre det gjaldt en Black Series eller en C- eller E-klasse i AMG utgave... Skjønner ikke hvorfor folk kjøper SLS når det finnes Aston Martin DBS og Ferrari 458 Italia osv. Men SLS er feit, ingen tvil. SLR er forvirra superbil som ikke skjønner om den er sportsbil eller GT, men jeg hadde takket ja til kjøretur : Jeg ville mye, mye, mye heller hatt en SLS enn en Black Series - rett og slett fordi SLS er en meget bra allrounder. Den kan være komfortabel, og den kan være heftig - alt etter humør. Allikevel lider den ikke av identitetskrisen som SLR gjør, som du også antyder. Ferrari blir for flashy for meg - og hadde jeg hatt råd til SLS, ville det vært en roadster fordi jeg synes måkevingedørene også blir altfor flashy. I tillegg oppleves SLR som håpløst gammeldags, spesielt interiørmessig. Jeg har kjørt begge i et firesifret antall tusen kilometer - og tro meg, SLS er i en helt annen liga enn SLR. Nå har jeg heldigvis ikke råd til verken SLR, SLS eller Ferrari - så jeg slipper unna hele problemet.
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Ang biler som SLR så er det merkelig at de som ligger til salg ikke blir solgt, da de var nye så kosta de rett over 5 mill hvis jeg ikke husker feil og sist jeg så en tilsags var en 05 modell i stavanger til 2,9 mill. Det synes jeg ikke er rart i det hele tatt - all den tid en ny SLS koster fra 2,8. At den kostet fem mill som ny betyr ikke at den var verdt fem mill som ny, hvilket det heller labre salgstempoet på SLR da den var i produksjon vel også beviser.
noekult Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 At den kosta 5 millioner som ny og 3 millioner nå har med å gjøre at vi bor i Norge. Får jo SLR til 1,5 mill NOK i Sverige, milevis under hva andre hyperbiler klarer å holde seg i pris: f. eks. Carrera GT holder seg fortsatt bra i pris til 3 mill SEK... Haha, snakk om biler jeg vil aldri ha råd til
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 At den kosta 5 millioner som ny og 3 millioner nå har med å gjøre at vi bor i Norge. Får jo SLR til 1,5 mill NOK i Sverige, mens Carrera GT holder seg fortsatt bra i pris til 3 mill SEK... Jepp - men poenget gjelder fortsatt, SLR solgte ikke noe bedre i markeder uten engangsavgift, og er nok ikke noe mer lettsolgt på bruktmarkedet i andre land heller. Beviser bare at mens Carrera GT fortsatt er en interessant bil for mange, er SLR like uinteressant nå som den var da den kom
wicky124 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 si meg..åssen har du kjørt så mange fete biler i så lang tid og likevel bosatt deg på grønland?
Kjexx Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Grattis kjexx Hva skal den unge lille frøkna hete? Det ble Vilde. takker. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
opasb Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 p p p ppizzabomberang... http://www.youtube.com/verify_age?next_ ... rKSWocbbdw haha
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 si meg..åssen har du kjørt så mange fete biler i så lang tid og likevel bosatt deg på grønland? Når det gjelder biler, er jeg så heldig at jeg er velsignet med en viss skriveførhet. Ergo har jeg kanskje det eneste yrket hvor man får stifte bekjentskap med veldig mye rart man neppe hadde fått sjansen til å oppleve ellers - jeg er journalist. Har blant annet skrevet mye bil de siste ti årene, og dermed har jeg også fått anledning til å kjøre mange biler jeg aldri hadde fått anledning til å prøve ellers, langt mindre kunnet kjøre såpass mye og langt som jeg har gjort. Når det gjelder Grønland, handler det om sentrumsnærhet og stemning. Jeg digger Grønland, spesielt om sommeren, og vil man bo to minutter unna Flytoget (reiser endel i jobb) er det ikke mange andre muligheter som har den samme stemningen. Bodde noen år rundt Nationaltheateret - men det er riiiiimelig dødt bak Slottet i forhold til Grønlandsleiret og Tøyengata en varm juni-ettermiddag, for å si det sånn.
noekult Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 ^ Deilig! Elsker å bo på Hasle/Carl-Berner sånn sett også. Alltid kollektivtrafikk 5 min. unna, samme gjelder E6 og Ring 3 hvis man vil kjøre. Også tar det 20 min. å gå til Karl Johan om sommern eller 10-15 min. til Grünerløkka/Tøyen med store grøntområder osv. - ekstremt bra beliggenhet, blir nok boende her så lenge jeg kan
[space] Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Går visst ikke så bra med Ferrari-salget hos Auto-Forum i Drammen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32642317To F430 Spidere som har gått ned fra 2 mill til 1,5 mill i pris, vært ute til salgs siden juni-tiden i fjor Jeg hadde aldri hørt om Auto-Forum engang før de entret superbilmarkedet med tonnevis av freshe biler! Heftig... Ser Panameraen med Auto-Forum logo i byen av og til Btw., syns ikke de tvillingsportsbilene fra Subaru og Toyota ble så fine til slutt. Trodde de kom til å se ut som mini-Lexus LF-Aer til slutt... Får se hvor mye avgiftene dreper salget her i landet, WRX STi og Evo koster jo millionen nå! Typisk de japanske (vel.. Europeiske også for den saks skyld) produsentene å lage fete konsepter, og så voldta dem til de ser ut som en kjip Avensis. Tydeligvis livredde for å ta i litt på designfronten.
Anders92 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 http://www.dinside.no/351268/11-aaring-gravid-i-fylla "Jenta mener hun er godt forberedt på livet som mor, for hun har passet småbrødrene sine flere ganger. - Jeg vet hvordan man mater en baby med tåteflaske og kan bytte bleier. Men jeg får panikk og gråter hvis de er syke, og jeg liker ikke å bade dem, sier jenta. Hennes 34 år gamle mor er stolt av datteren og vil hjelpe henne så godt hun kan. Moren fikk selv barn for åtte måneder siden. Hun har nå blitt vant til tanken på å bli bestemor og gleder seg til å få en ny baby i huset om en måneds tid." Hoho, en litt gammel en men. Like morsom enda, faktisk!
flonoen Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 ":2p0rt3w6]Typisk de japanske (vel.. Europeiske også for den saks skyld) produsentene å lage fete konsepter, og så voldta dem til de ser ut som en kjip Avensis. Tydeligvis livredde for å ta i litt på designfronten. Synst ikke den ser så ille ut jeg. Men håper de felga på bildet til noekult er 17" maks. Ser litt for små ut de hjula, 18" hadde passet fint. Om den havner på 350-400k avhengig av utstyr hadde jeg nok seriøst vurdert dette som bil om et år eller to. Indikasjonene hittil tyder vel mer på 450k.
fish Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Visste ikke om jeg skulle poste den her eller i samlivstråden... En ung buktaler har en kveld en forestilling i en liten by. Med dukken på fanget. Han starter som vanlig med sine dumme blondinevitser. Plutselig spretter en blond kvinne på 4. rad opp på stolen sin og begynner å rope: - Jeg har hørt nok av sånne dumme blondinevitser. Hva får deg til å tro at du kan stigmatisere kvinner på den måten? Hva har fargen på en kvinnes hår å gjøre med hennes verdi som menneske? Det er karer som deg som gjør at kvinner som meg ikke blir respektert i arbeids- og samfunnslivet, og får utnyttet vårt potensiale til fulle. Det er fordi du og dine likesinnede fortsetter å diskriminere oss. Ikke bare blonde kvinner, men kvinner generelt... OG ALT I HUMORENS NAVN! Den etter hvert litt flaue buktaleren begynner å beklage, og da roper kvinnen: Du holder deg unna dette, jeg snakker med den lille drittsekken på kneet ditt....
Anbefalte innlegg