Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ES, du er jo verdens mest sære person når det gjelder ny bil da.. :mrgreen:

er de 13 eller 12"? :D

mener de er 13 men kan dobbelt sjekke da jeg kommer hjem fra arbeid :)

Skrevet
Kjøp deg jaguar!

Får sikkert en jaguar i min prisklasse ja.. :D

Haha, Joachim.. Jeg vet.. :(

Skrevet
Clerion: hadde vært sykt hvis dere kler dere som harde muslimer, og frustrerer tyrkerne ved at dere ikke kan de hundrevis av normene som følger med slike klær... :P

Hmmm, jojo. Men Moskeene på slike steder er åpne for "alle" Med visse krav til klær, tildekking av hår etc. Er det ikke da genialt om man kjøper seg klær som de går i? DA må det vel være greit?:D

Ser virkelig ikke poenget. Men om du vil dra dit for og se og titte, så er det bedre at dere bare går i vanlige, vestlige klær så dem ser at dere er nysgjerrige n00bs :) Bare ikke ha på sko innedørs, og shorts er litt fy fy, så er det ikke så mye å tenke på for gutter...

For jenter eventuelt så bør man tildekke hodet, armer, legger ned til under anklene...

(og helst ikke dukke opp med bremsespor i trusa, det skal i grunn være mest mulig renslig :lol: )

Vi kødder ikke når det gjelder moské... :P

I f.eks den greskortodokse kirken og sydeuropeiske katolske kirker skal man også ha tildekkede skuldre/knær. Lange bukser/skjørt/bluser er best. I kirker og kloster skal man også være lavmælt. Fotografering innendørs er normalt heller ikke tillat.

Det er i det hele tatt viktig å forstå og respektere at religion er en viktig del av folks daglige liv de aller fleste steder bortsett fra i den anglosaksiske verden og Norden.

Skrevet

Mulig jeg er litt for kresen.. !?

Må være noe som blir lagt merke til, noe som ser bra ut!

Står vel mellom E30, E34, E46, E36, E39, og e28

Alle bmw du har ramsa opp kryr det av overalt i Norge...skal mye til for å skille seg ut...

Tenk på dette scenarioet:

Gutt1; Hey hvor er hu med treern?

Gutt2: Hvem da?

G1:Hu med treern maan!?

G2; Ja men hvem av dem?

G1: Hu blonde? Har du ikke sett hu?

G2:Hun som står der?

G1: Nei hu er tjukk, tenkte på hu tynne!

G2: hmm..nei usikker as..er så mange av dem...

G1: jaja hvem bryr seg.. vi får bare glemme henne og den kjedelige bilen

G2 : ja jeg er helt enig. la oss se på veggen istedet!

Scenario 2:

Gutt1: Hey har du sett hu med Jaguaaaaren?

G2: Ja as...HELT RÅTT!

:mrgreen:

Skrevet
I f.eks den greskortodokse kirken og sydeuropeiske katolske kirker skal man også ha tildekkede skuldre/knær. Lange bukser/skjørt/bluser er best. I kirker og kloster skal man også være lavmælt. Fotografering innendørs er normalt heller ikke tillat.

Det er i det hele tatt viktig å forstå og respektere at religion er en viktig del av folks daglige liv de aller fleste steder bortsett fra i den anglosaksiske verden og Norden.

Jah... Religion er veldig personlig mange steder... Derfor folk er så lettantennelige i slike diskusjoner også, er ikke lange veien fra nøytral diskusjon til "shit just got personal" :roll:

Har kjøpt noen nanotech domener jeg... Eier nå bl. a. AutomotiveNano.com :D Gøy gøy... Dette er noe jeg har lyst til å følge med på og investere i, "det neste store" slik jeg ser det!

Skrevet

Jobber i telekiosken, kunde kommer inn (jente på 18-19 år)

Hei, telefonen er ødelagt, hva skal jeg gjøre?

Meg: den er knust, og du har ikke mobilforsikring, du må nok betale for rep.

jente: hvor mye koster det?

Meg: ca 1500-2500, kommer litt annpå hva verkstedet finner ut av.

Jente: jaja, da får jeg komme med MAMMA så får hun betale......

jeg: :o???????

Unge i dag (er selv kun 21) men fyy så bortskjemte folk er i dag.... jeg er glad jeg ikke er oppvokst slik

til å tro at mamma og pappa betaler for alt...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...