Erik89 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Joda øker kiloene i vektene men ser ike noe forkjell på kroppsutbygginga. Men du vil heller bli større? Kult å være ulv i fåreklær da Edit: Der fikk du et godt svar av barca:)
noekult Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Flere kontrollerte forsøk har vist at nanoteknologi ikke er helt ufarlig... eller man har en mistanke om at nanoteknologi i bestemte sammenhenger kan være farlig. Dette gjelder tilfeller der man kan få nanopartikler i lungene eller på huden. Utfordringen er at partiklene trenger igjennom kroppens egne celler på molekylnivå og dette vet man ennå ikke helt konsekvensene av. http://en.wikipedia.org/wiki/Health_imp ... technology Takk for artikkelen. Tenkte faktisk på innhalering av nanoartikle i går...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Man MÅ variere treningen hvis man skal bli sterkere. ved mange reps så bryter du ned muskelfibrene og de øker i antall, når du trener 3-5 reps tungt så river du den og de bygger seg tykkere , så du må trene både f eks 3 uker med mange reps for å øke antall muskelfibre også 3 uker med samme øvelse med korte reps for å øke tykkelsen. Eller så var det omvendt om når det ble flere og når de ble tykkere. men uansett du må få muskelfibrene tykkere og flere for å øke i muskelmasse
asv Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 No offence til folk som har svart her, men jeg er vertfall veldig forsiktig med å ta råd fra folk på nett hva trening angår. Veldig ofte er det hobby-gymmere som ikke helt har peiling på hva de driver med, men gir dårlige beskrivelser av hva de mener har funka for de. At noe har funka kan så være, men det er godt mulig det finnes langt bedre måter å gjøre ting på. Det man må forstå med trening er at man gjør store endringer på kroppen som i verstefall kan ende opp med å ødelegge deg for livet om man trener feil. Det aller beste er å få seg en time med en personlig trener som kan hjelpe med å sette opp en treningsplan som er tilpasset deg selv, og som kan vise hvordan samtlige øvelser skal utføres korrekt. Jeg vet at på senteret jeg gikk på så tilbyr de slike timer gratis
Concep Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Man MÅ variere treningen hvis man skal bli sterkere. ved mange reps så bryter du ned muskelfibrene og de øker i antall, når du trener 3-5 reps tungt så river du den og de bygger seg tykkere , så du må trene både f eks 3 uker med mange reps for å øke antall muskelfibre også 3 uker med samme øvelse med korte reps for å øke tykkelsen. Eller så var det omvendt om når det ble flere og når de ble tykkere. men uansett du må få muskelfibrene tykkere og flere for å øke i muskelmasse Stemmer bra det
S.Hafsmo Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Noe som ihvertfall er helt sikkert, er at dere må gi faen i å bare fokusere på show-off musklene. Svær overkropp og fyrstikkføtter ser veldig teit ut. Ellers finnes det vel 11 000 nettsider som beskriver hvordan man skal trene.
Concep Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Noe som ihvertfall er helt sikkert, er at dere må gi faen i å bare fokusere på show-off musklene. Svær overkropp og fyrstikkføtter ser veldig teit ut. Ellers finnes det vel 11 000 nettsider som beskriver hvordan man skal trene. Helt sant det du sier, å trene bena er viktig uansett om du egentlig bare er ute etter en grom overkropp. Bena er det største musklene i kroppen og produserer derfor også mest testosteron. Å trene bena frigjør derfor mer testo som selvfølgelig er nyttig på resten av kroppen også !
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Jobber i telekiosken, kunde kommer inn (jente på 18-19 år)Hei, telefonen er ødelagt, hva skal jeg gjøre? Meg: den er knust, og du har ikke mobilforsikring, du må nok betale for rep. jente: hvor mye koster det? Meg: ca 1500-2500, kommer litt annpå hva verkstedet finner ut av. Jente: jaja, da får jeg komme med MAMMA så får hun betale...... jeg: ??????? Unge i dag (er selv kun 21) men fyy så bortskjemte folk er i dag.... jeg er glad jeg ikke er oppvokst slik til å tro at mamma og pappa betaler for alt... Mulig det ass, men når det er sagt så er telefonreparasjon svindel og dyrt. Trenger ikke å være brukerfeil engang, så må man betale fordi selgeren/reparatøren påstår at det er brukerfeil. Samtidig prøver de å fortelle oss reglene på reklamasjon og garanti. Jeg måtte helt opp på topp i hierarkiet engang og hadde printet ut de norske lover angående dette og det var såvidt sjefen der ble enige. Jeg sa at at jeg var villig til å gå enda lengre. Sjefen måtte bøye seg til slutt, for jeg hadde selvfølgelig rett. Skal ikke nevne sted, men for å si det slik jeg er ikke den eneste jeg vet/kjenner som har gjort dette. Og det trenger ikke å være samme bedrift.
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Noe som ihvertfall er helt sikkert, er at dere må gi faen i å bare fokusere på show-off musklene. Svær overkropp og fyrstikkføtter ser veldig teit ut. Ellers finnes det vel 11 000 nettsider som beskriver hvordan man skal trene. Helt sant det du sier, å trene bena er viktig uansett om du egentlig bare er ute etter en grom overkropp. Bena er det største musklene i kroppen og produserer derfor også mest testosteron. Å trene bena frigjør derfor mer testo som selvfølgelig er nyttig på resten av kroppen også ! Er ikke ute etter noe show off kropp men bare og bli litt større, er ikke store karen er 177 høy og veier 60 kg, har lyst til og veie mere og få mere muskler har ikke planer om og se svær ut heller
Concep Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Noe som ihvertfall er helt sikkert, er at dere må gi faen i å bare fokusere på show-off musklene. Svær overkropp og fyrstikkføtter ser veldig teit ut. Ellers finnes det vel 11 000 nettsider som beskriver hvordan man skal trene. Helt sant det du sier, å trene bena er viktig uansett om du egentlig bare er ute etter en grom overkropp. Bena er det største musklene i kroppen og produserer derfor også mest testosteron. Å trene bena frigjør derfor mer testo som selvfølgelig er nyttig på resten av kroppen også ! Er ikke ute etter noe show off kropp men bare og bli litt større, er ikke store karen er 177 høy og veier 60 kg, har lyst til og veie mere og få mere muskler har ikke planer om og se svær ut heller Da tipper jeg du har samme problem som meg, du sliter veldig med å gå opp i vekt ikke sant ? har sånn ca samme kroppsbygning som deg, er 181 og veier 65kg. Jeg klarer ikke gå hverken opp eller ned ett gram i kroppsvekt. har hatt det sånn i 5-6 år. Eneste gangen jeg fikk det til var å spise 7 ganger om dagen, med VELDIG variert kost, og masse trening. da gikk jeg opp til 71kg på en mnd, men etter det var jeg så drittlei av å spise OG lage mat att jeg nå er tilbake på 65 kg...
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 har sånn ca samme kroppsbygning som deg, er 181 og veier 65kg. Jeg klarer ikke gå hverken opp eller ned ett gram i kroppsvekt. har hatt det sånn i 5-6 år. Eneste gangen jeg fikk det til var å spise 7 ganger om dagen, med VELDIG variert kost, og masse trening. da gikk jeg opp til 71kg på en mnd, men etter det var jeg så drittlei av å spise OG lage mat att jeg nå er tilbake på 65 kg... Stemmer det har slitet med det i ca 5-6 år selv faktisk, kan spise alt uten at det sysntes på kroppen. lei av og høre hele tiden at jeg er tynn også, noe jeg i hvertfall er lei av er og høre fra folk som sliter med og slanke seg at det er så vannskelig og slanke seg men de tenker ikke på at det kan være like vannskelig og legge på seg Ser forøverig at du er fra åros, stammer selv fra sætre men har ikke bodd der på 6 år da
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Jeg er ren muskelmasse uten å ha trent! Er ikke alle som er like heldige som deg vettu Wicky
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Ja as...helt enig... nei uff..nå skal jeg ikke skryte av meg
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 No offence til folk som har svart her, men jeg er vertfall veldig forsiktig med å ta råd fra folk på nett hva trening angår. Veldig ofte er det hobby-gymmere som ikke helt har peiling på hva de driver med, men gir dårlige beskrivelser av hva de mener har funka for de. At noe har funka kan så være, men det er godt mulig det finnes langt bedre måter å gjøre ting på. Det man må forstå med trening er at man gjør store endringer på kroppen som i verstefall kan ende opp med å ødelegge deg for livet om man trener feil.Det aller beste er å få seg en time med en personlig trener som kan hjelpe med å sette opp en treningsplan som er tilpasset deg selv, og som kan vise hvordan samtlige øvelser skal utføres korrekt. Jeg vet at på senteret jeg gikk på så tilbyr de slike timer gratis stemmer mye av det du sier. Jeg satt i 5 timer med kompisen min som er personlig trener og utdannet ved idrettshøyskolen og drevet med idrett og kampsort hele livet, så stoler på han. han fortalte meg også at han har hatt en del jobber som personlig trener rundt omkring og mange av de personlige trenerne har null kunnskap, sier det de har lest poå nettet og ikke har gått idrettshøyskolen eller andre skoler. han hadde en gang en kunde som bestilte han som personlig trener, og etter noen mnd ble han ansatt som personlig trener, han slutta på det stedet (det var en elixia)
Anbefalte innlegg