StianA Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 60KG Serriøst ?skikkelig bodybuilder du da Jepp ser sånn her ut bare, men vil bli større
Concep Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 har sånn ca samme kroppsbygning som deg, er 181 og veier 65kg. Jeg klarer ikke gå hverken opp eller ned ett gram i kroppsvekt. har hatt det sånn i 5-6 år. Eneste gangen jeg fikk det til var å spise 7 ganger om dagen, med VELDIG variert kost, og masse trening. da gikk jeg opp til 71kg på en mnd, men etter det var jeg så drittlei av å spise OG lage mat att jeg nå er tilbake på 65 kg... Stemmer det har slitet med det i ca 5-6 år selv faktisk, kan spise alt uten at det sysntes på kroppen. lei av og høre hele tiden at jeg er tynn også, noe jeg i hvertfall er lei av er og høre fra folk som sliter med og slanke seg at det er så vannskelig og slanke seg men de tenker ikke på at det kan være like vannskelig og legge på seg Ser forøverig at du er fra åros, stammer selv fra sætre men har ikke bodd der på 6 år da Tror kanskje tilogmed att det er vanskeligere å legge på seg enn å gå ned ! Jævlig irriterende er det ihvertfall. Men jeg klager ikke, iforhold til vekta mi er ikke styrken så aller aller værst ! Sætre ja, ett fint sted på sommeren det
-Roger- Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 DET hadde vært konge det! Å ha vanskeligheter for å ligge på seg.. Det er hvertfall ikke problem her i gården!
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Jobber med å legge på meg jeg og, har vært flink i det siste, men skulle gjerne gå fortere, kommer sikkert opp til en alder etterhvert der situasjonen blir den omvendte...
Fredrik 90 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 60KG Serriøst ?skikkelig bodybuilder du da rene bolern jo... Man skal være litt forsiktig med sånne løssluppene kommentarer! Folk kan faktisk ha komplekser for hvordan de ser ut, enten de er tykke eller tynne. Til "riktig" person så kan det faktisk være direkte sårende å høre, selv på fleip i ett nettforum.
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Så når du kappkjører med andre og "ler av dem" så er det helt ok? Tenk om de har komplekser for den gamle bilen dems?Eller at de har ett stort behov for å tøffe seg for jenta som sitter på?! Ja det var ment som en spøk!
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 60KG Serriøst ?skikkelig bodybuilder du da rene bolern jo... Man skal være litt forsiktig med sånne løssluppene kommentarer! Folk kan faktisk ha komplekser for hvordan de ser ut, enten de er tykke eller tynne. Til "riktig" person så kan det faktisk være direkte sårende å høre, selv på fleip i ett nettforum. For min del så tok jeg det med et smil over munnen og la til et bilde tar ikke sånt serriøst men er klart at hvis du sier det til feil person så kan det såre temmelig mye.
Dirty Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 60KG Serriøst ?skikkelig bodybuilder du da rene bolern jo... Man skal være litt forsiktig med sånne løssluppene kommentarer! Folk kan faktisk ha komplekser for hvordan de ser ut, enten de er tykke eller tynne. Til "riktig" person så kan det faktisk være direkte sårende å høre, selv på fleip i ett nettforum. Tror du han hadde lagt ut hvor mye han veide, hvis han hadde komplekser med vekta si? han hadde i det miste ikke googlet og lagt ut et bilde av en bodybulider serriøst ta deg en bolle og slutt og vær så veslevoksen
-Roger- Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Tror du han hadde lagt ut hvor mye han veide, hvis han hadde komplekser med vekta si? han hadde i det miste ikke googlet og lagt ut et bilde av en bodybulider serriøst ta deg en bolle og slutt og vær så veslevoksen Ta deg en bolle du også Kongstian, og se om det hjelper. Hjelper på meg hvertfall!
316 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32635430 310 hester... Meget bra annonsetekst!
-Roger- Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32635430310 hester... Meget bra annonsetekst! GIRKASSE Manuell Kvik
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Tror du han hadde lagt ut hvor mye han veide, hvis han hadde komplekser med vekta si? han hadde i det miste ikke googlet og lagt ut et bilde av en bodybulider serriøst ta deg en bolle og slutt og vær så veslevoksen Ta deg en bolle du også Kongstian, og se om det hjelper. Hjelper på meg hvertfall! Haha joda men trur ikke boller er løsningen for og gå opp i vekt, får jo bare vondt i magen da Men en sjokolade bolla skader ikke
Anbefalte innlegg