wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Lillebror pleier å kødde om at jeg må ansette en tjukkas til å holde meg i skjorta når jeg blir rik, så jeg ikke blåser vekk med vinden... quote] det er sånne ting desi-mødre sier når man ikke spiser opp middagen
Zibiri Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Apropo trening.. hvor er det blitt av Hawkon88 som alltid hang her før? Da vi prata om trening her var det jo så my whining at jeg ikke har sett på maken..!
Janthomas Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 noen som har peil på hvordan man får e36 tannstag til å passe på e30 uten servo? gadd ikke lage egen tråd bare for dette
spitz Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 så synes jeg at vi skal la samtale emnet endres over til at BARNEY STINSON ER GAY!!! shit...i didnt know Hahaha, jeg reagerte på nøyaktig samme måte da jeg fant det ut. True story.
S.Hafsmo Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 "nesten skyter ingen av hesten" så om vedkommende det ble "skutt mot" ikke tok det personlig så synes jeg at vi skal la samtale emnet endres Det var mere som en generell bemerkning rundt slike kommentarer. Dersom DirtyDicky ikke kjenner Kongstian utenom bimmers, ville han ikke vært klar over hvordan han ville reagert på forhånd.
Janthomas Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 ikke mobb barney! Jeg har tross alt "the Playbook" liggende her:D
StianA Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Mye Nyttig info som er alt for langt til og sitere Takk for meget utfyllende info, skal prøve meg på oppskriften din fremover. Når det gjelder spising kan jeg spise 7 ganger daglig, En vanlig dag med mat på meg er følgende Frokost ca 6 brødskiver ca kl 0630 Lunsh ca 4 brødskiver ca kl 11 lunch nr 2 4 brødskiver ca kl 1330 hjem fra jobb mat: havregrynsgrøt (stor porsjon) ca 1600 middag: ca 1930 stor porsjon kveldsmat + Nattmat (ja jeg våkner om natta og er drit sulten) Angåe inleggende til dirty og wicky så tok ikke jeg det personelig og den diskusjonen kan legges død JEg kjenner ikke Dirty utenom bimmers men vi begge har hengt på bimmers lenge og så vi vet vel litt om hverandre, vi har også snakket sammen på Pm flere ganger
Fredrik Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 ....Internett er ett medie som er regulert av alle og ingen.. Moderatorene burde heller moderere innlegg som går til DIREKTE personangrep... Dette er ikke helt korrekt. Internett består av mange forskjellige kommunikasjonstjenester der de aller fleste tjenestene etterhvert er regulert i en eller annen form. Dette er f.eks et privat forum der eieren har bestemt at moderatorene jmf. instrukser fra eieren og forumreglene bestemmer alt. Moderatorene er delvis den lovgivende myndighet, absolutt den dømmende myndighet og uten sidestykke den utøvende myndighet. Forumet er på alle måter et totalitært regime og på ingen måter et anarki som er regulert av alle og ingen. Forøvrig vil jeg mene at direkte personangrep kan være mange ting:... mobbing, sjikanering, trakassering, latterliggjøring, krenking av personvernet... etc.
noekult Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 det er sånne ting desi-mødre sier når man ikke spiser opp middagen Ja, alle tantene mine er helt gærne, men mamma har tatt hintet Mye Nyttig info som er alt for langt til og sitere Takk for meget utfyllende info, skal prøve meg på oppskriften din fremover. Når det gjelder spising kan jeg spise 7 ganger daglig, En vanlig dag med mat på meg er følgende Frokost ca 6 brødskiver ca kl 0630 Lunsh ca 4 brødskiver ca kl 11 lunch nr 2 4 brødskiver ca kl 1330 hjem fra jobb mat: havregrynsgrøt (stor porsjon) ca 1600 middag: ca 1930 stor porsjon kveldsmat + Nattmat (ja jeg våkner om natta og er drit sulten) I såfall har du bra basis for vektøkning egentlig Jeg spiser bare 3x om dagen, spiser lite og glemmer gjerne et måltid og Dette klarer du
Concep Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Det er egentlig ett bra oppsett for å gå opp i vekt når du spiser så ofte, men hvis det ikke funker tror jeg det har mer med att du spiser mye av det samme. Når jeg gikk fra 65-71 på 1mnd spiste jeg følgende : Frokost: 3 knekkebrød med fiskekaker oppå, 1 yoghurt og 1 gulrot og ett glass kefir Lunsj: Havregrøt med ett glass melk og yoghurt og etter par bananer Mellommåltid: par brødskiver med kjøttpålegg og melk trening. Middag Kylling/ris, Poteter/fisk/kjøtt. Pasta/kjøtt, med ett glass kefir, og noe salat. Mellommåltid, litt forskjellig, knekkebrød/brød, yoghurt, Rømme med peanøtter osv. Kveldsmat: En ny middag. I tilleg gikk jeg og småspiste peanøtter, bananer, tok noen spiseskjeer med rapsolje osv i mellom måltidene i tilleg. Dette for å gå i overskudd av kalorier, noe som er det viktigste når du skal gå opp i vekt. Dett funket knall og merket forskjell fra første uke, men igjen, jeg ble drittlei av å spise så mye og mistet tilslutt all matlyst.. så vet ikke helt hva som funker for meg enda !
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Mon tro om jeg snart må ned i vekt...buksene er lissom.."skinfit" for tiden...
noekult Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Dett funket knall og merket forskjell fra første uke, men igjen, jeg ble drittlei av å spise så mye og mistet tilslutt all matlyst.. så vet ikke helt hva som funker for meg enda ! Det jeg prøvde å understreke litt... Veldig fort gjort å presse seg for hardt mtp. mat, og da sier kroppen stopp og det samme gjelder motivasjonen.
Dirty Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 noen som har peil på hvordan man får e36 tannstag til å passe på e30 uten servo? gadd ikke lage egen tråd bare for dette bare å montere den rett på. må bruke en blanding av e30 og e36 slanger hvis du bruker e30 servopumpe
Janthomas Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 noen som har peil på hvordan man får e36 tannstag til å passe på e30 uten servo? gadd ikke lage egen tråd bare for dette bare å montere den rett på. må bruke en blanding av e30 og e36 slanger hvis du bruker e30 servopumpe Hadde ingen planer om servo, må bytte tannstag og leste at e36 tannstag ville gjøre så jeg slapp å vri fullt så mye på rattet:)
Anbefalte innlegg