Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skummelt er fredag den 13 i dag :)

Jeg sa til kjærringa (på fredag den 13.), at det var meningsløst og tro på slikt tullball.

3 timer senere kjørte jeg på et reinsdyr.. #-o

HEHE. jeg er født fredag den 13 :mrgreen:

Skrevet

Jeg sa til kjærringa (på fredag den 13.), at det var meningsløst og tro på slikt tullball.

:evil: ??

Skrevet

Så egentlig burde du være ginger?

Skrevet

Vær takknemlig for det..tenk om det hadde skjedd...nei huff... :P

Idag tidlig la jeg meg 05 og kom på jobb 09..ikke smart med masse Battery og sukker på kvelden...

Skrevet

Idag tidlig la jeg meg 05 og kom på jobb 09..ikke smart med masse Battery og sukker på kvelden...

sovna 05.00 halvveis i rambo filmen fra 1982, first blood, var oppe av senga kl 09. er overrasket over hvor opplagt jeg er akkurat nå, men da ringeklokka ringte, villle jeg alt annet enn opP! :P

Skrevet
kjørte toyota urban cruiser igår.. hadde lave forhåpninger til denna bilen. men jeg ble postitivt overrasket over hvor stor den føltes innvendig og kjørecomforten i bilen :) eneste var at jeg manglet beinplass.. men så har jeg lange bein også da ;)

Var det du som som blinka på meg på Stoa i går kveld og som kom etter meg i en fart? :P Skjønte ingenting, jeg kjenner ingen med sånn bil tenkte jeg :wink: Sorry for at jeg ikke hilste :)

spurte han som driver klargjøringa som er vegg i vegg med oss, om han var overtroisk når det gjaldt fredag 13.

"nei, jeg nei! jeg er bare en vanlig neger" for en herlig fyr ;)

Jimi er en herlig fyr ja, hadde mye gøy med han da jeg jobba på Bavaria! Det var den gang han holdt til nede i byen :)

Skrevet
kjørte toyota urban cruiser igår.. hadde lave forhåpninger til denna bilen. men jeg ble postitivt overrasket over hvor stor den føltes innvendig og kjørecomforten i bilen :) eneste var at jeg manglet beinplass.. men så har jeg lange bein også da ;)

Var det du som som blinka på meg på Stoa i går kveld og som kom etter meg i en fart? :P Skjønte ingenting, jeg kjenner ingen med sånn bil tenkte jeg :wink: Sorry for at jeg ikke hilste :)

spurte han som driver klargjøringa som er vegg i vegg med oss, om han var overtroisk når det gjaldt fredag 13.

Jimi er en herlig fyr ja, hadde mye gøy med han da jeg jobba på Bavaria! Det var den gang han holdt til nede i byen :)

Hvorfor slutta du på Bavaria? må jo ha vært drømmejobb?

Skrevet

hehe kjenner til det. la meg kl 01. men fikk ikke sove så så en film på ipaden, sovnet under filmen engang doh.

opp kvart på 5 Blææ gåen nå :mrgreen:

Skrevet

hehe ;) men jobba du her når vi begynte å bruke jimi i stedet?

Skrevet

hehe ;) men jobba du her når vi begynte å bruke jimi i stedet?

Ja vi hadde vel brukt han rundt ett år eller noe da jeg slutta, tror han var ganske nyoppstarta i bransjen da! Men han hadde mye å gjøre alt den gangen husker jeg så det hendte jeg måtte trå til å ta noen biler, selv om det var han som skulle klargjøre nybiler.

Kongstian87:

Ja jeg fikk kjøre mye gøyale biler men jeg jobbet kun som klargjører og med diverse kjøreoppdrag, på deltid! Fikk tilbud om en fast selger jobb og tok heller den, selv om det ikke er biler så digger jeg selgeryrket.

Skrevet

Har hatt slik som leiebil et par ganger i Oslo og er også positivt overrasket, ihvertfall sammenlignet med Suzuki SX4 som er mye det samme. Eneste er at jeg synes den ble overraskende ustabil på motorveien med vinterdekk. Hadde en slik sist rett før jul en av de dagene det snødde skikkelig og overnattet på hotellet oppe ved Holmenkollbakken. Spesielt 4x4-systemet fungerte veldig bra. Ikke ESP-innkobling en gang ved bakkestart hvor andre ble stående fast, men merket og at det er uvant å ha betydelig bedre grep ved aksellerasjon enn bremsing, og forstår at det kan føre til ulykker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...