Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
@fish. Beholder du eplet?

Jepp!!! Har på akkurat nå. :-)Så jævlig digg å spille av Youtube videoer nå. Og ikke minst alle de tusen radiokanalene man har tilgang til. Digger AppleTV maks. Nå fremover blir kjærringa å jobbe mere kvelds og nattevakter, og siden jeg stort sett sitter på data'n var det kjekt med masse nye radiokanaler.

Skrevet
Noen som trenger båt? 480.000kr Scand Tropic 7800. Helt ny, uten motor, vask og kjøleskap.

409085_10150587018601189_665356188_11250170_1311626418_n.jpg

Og siden det står www.kano.no på taket av bygget bak båten så er det vel meningen at man skal padle den?

Skrevet
@fish. Beholder du eplet?

Jepp!!! Har på akkurat nå. :-)Så jævlig digg å spille av Youtube videoer nå. Og ikke minst alle de tusen radiokanalene man har tilgang til. Digger AppleTV maks. Nå fremover blir kjærringa å jobbe mere kvelds og nattevakter, og siden jeg stort sett sitter på data'n var det kjekt med masse nye radiokanaler.

Vakkert! Jeg har en favorittkanal som kun er på det store vide internettet. Den ligger i ATV's radioliste under Top 40. Er ingen reklame og kun musikk fra alle tidsepoker ;) IP Music. http://www.ipmusic.ch/ heisa swiss :D

Skrevet
Noen som trenger båt? 480.000kr Scand Tropic 7800. Helt ny, uten motor, vask og kjøleskap.

409085_10150587018601189_665356188_11250170_1311626418_n.jpg

Og siden det står http://www.kano.no på taket av bygget bak båten så er det vel meningen at man skal padle den?

Nei det er meningen at man skal bruke den som hatt.

Skrevet

Har kjøpt meg Note... Shiiit... Plutselig er ALLE vanlige telefoner små og pinglete... Vill skjerm! Men 5800 kr., njaaaaaa tjaaaaaa.... Får se hva Android 4.0 updaten vil gjøre med den :)

Smuud å kunne lese vanlige nettsider uten minste problem. Må overføre 1080p DivX fil senere, se hvordan den klarer å takle det :)

Skrevet

De motorkodene sier meg ingenting...

Den skal forbli original motormessig (og resten, mest sannsynligvis, bortsett fra oppgradering av bremser og musikkanlegg). Planlegger å kjøpe morobil ved siden av i stedet, sikter skikkelig på E36 M3 uten skilter i løpet av året! :)

Skrevet

Hehe, litt av sjarmen er jo 4r motoren han har. All takk til noekult for at han dro hengeren min så vi kom oss på treff ;)

M50b25 er motoren som sitter i E36 325 og E34 525 :)

Skrevet

og all takk til meg som enda ikke har lagt ut videoen av din villmannskjøring opp bakken.. haha :P

var faktisk og så på note selv istad... virka ikke så stor..men når man sammenligna den med S2 jeg har så var den ENORM...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...