Clerion Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Ahehe ;D Nice one http://www.diecastxchange.com/forum1/to ... but-no-m3/ Fy faen så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Polering av bil idag, vanskelig å se hvor jeg har lagt på polering når bilen er hvit :S Men blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 sjekka finn nå, er ikke mindre enn 45stk som har oppgitt bmw'n som som fwd hmmm... minier? er alt fra e30 til 1serie og både forhandlere og private. sjekka temperaturen på varmtvannet mitt her tidligere, har 87grader ut av krana, ikke rart jeg syntes det var litt væl varmt Fikk min 1serie fwd på fredag jeg. Hvertfall i følge annonsen! Skal klage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 hmm... Morgan biler er STYGGE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Er de ekstra stygge når man skriver med store bokstaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 hmm... Morgan biler er STYGGE! Syns de er så sære at de blir kule... Er litt moro å spotte en, da det er ekstrem kontrast fra de andre firkanta, sikkerhetsdesigna, sjelløse bila vi har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 hmm... Morgan biler er STYGGE! Smak og behag. Jeg husker at avdøde skipsreder Petter C.G Sundt freste rundt i en Morgan 3 Wheeler på vestkanten i Oslo. Lyden var som en fullblods Harley og selv 911´er hadde problemer med å henge med i svingene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Var den der gategodkjent?? Helt rå! Hehe, syns noe av det kuleste var to kiser med bart og skinnhatt (sånn som dekker øra også) med "svømmebriller, som farta rundt i en Morgan ved slottet. Spottet de noen ganger og det var like morsomt med gamle bygninger rundt om. Forøvrig så bor jeg steinkast unna Morgan ved Freia-fabrikken (heter vel Kraft Foods nå?). Vet ikke om de holder til der lenger eller ei, men merket fortjener å leve videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Okey den 3hjulssaken var rå.... men denne er vel rett og slett stygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Er dette forresten billig? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27472145 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Lyden minner meg om den sykkelen til solan gundersen når han farer rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Okey den 3hjulssaken var rå.... men denne er vel rett og slett stygg? Syns akkurat den var litt fæl bakfra ja... Er dette forresten billig?http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27472145 Passer BMW 5-serien (E90) står det. Bare pass på at han vet hva han snakker om når det gjelder felger. Kan være ACS felger som ser ut som replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Okey den 3hjulssaken var rå.... men denne er vel rett og slett stygg? Tja... jeg synes at Morgan Aero Supersport er ganske kul også... http://www.youtube.com/watch?v=2MxhG1-Q ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Felger skal ikke flasse etter 1 sesong. Kan umulig være org hvertfall da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Heh... Solgte et ratt til et bimmersmedlem i dag. Lot bilen stå med park + tåke og tenninga på mens vi pratet en halvtimes tid. Resultatet ble at jeg ikke fikk starte etterpå! Flætt batteri! Heldigvis startet den etter 10 minutter med tenninga av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg