Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke lage ny tråd, men ca overslag på et turbo-bygg på m20b25 i E34?

Tenker da kina-kitt med annen turbo og rimeligst mulig motorstyring?

Skrevet

Programmet til Lars Monsen er helt fantastisk. Ingen grenser, eller uten grenser eller hva det heter. Noe av det sterkeste på TV nå til dags.

Skrevet

Kina-turbo kit kommer kanskje på 8000-10000 inkludert frakt og mva? Så kommer dyser på 1500 ca (brukt), fekzen.se lager chip for 3000kr, litt diverse rør og slanger (aner ikke hvor komplett disse kina-kitta er) 1000-3000kr, ny downpipe fra turbo, annen turbo sier du (x kr, kommer an på hva du skal ha). 15 000 om du kjører skikkelig økonomibygg. Kommer vel fort på 20-25k.

Jeg har en tråd om økonomiturbo på m30b35, sjekk gjerne ut den. Jeg har stilt mye dumme spørsmål underveis og fått gode svar, så mye mulig det du lurer på kommer fram i den tråden:

viewtopic.php?f=1&t=211011

Skrevet

Kina-turbo kit kommer kanskje på 8000-10000 inkludert frakt og mva? Så kommer dyser på 1500 ca (brukt), fekzen.se lager chip for 3000kr, litt diverse rør og slanger (aner ikke hvor komplett disse kina-kitta er) 1000-3000kr, ny downpipe fra turbo, annen turbo sier du (x kr, kommer an på hva du skal ha). 15 000 om du kjører skikkelig økonomibygg. Kommer vel fort på 20-25k.

Jeg har en tråd om økonomiturbo på m30b35, sjekk gjerne ut den. Jeg har stilt mye dumme spørsmål underveis og fått gode svar, så mye mulig det du lurer på kommer fram i den tråden:

viewtopic.php?f=1&t=211011

Takk for godt svar :D Har lest igjennom tråden din faktisk :P Spennende lesning og vi lurer på mye av det samme :mrgreen:

Får se til høsten om jeg får tak i en grei bruksbil så min kan settes i en garasje og orndet på :D

Skrevet

Kjør på! Jeg tar sjansen på å bygge med bare en bil disponibel, orker ikke vente helt til våren når m3'en går ut av vinterdvalen. Tar det i neste friperiode, som blir i april. Kanskje jeg begynner i februar, avhengig av om alle delene er på plass, og aller helst skulle jeg hatt en plass å skru.

Skrevet

Hakke snøring. Er det ikke noe med katalysatorbiler man vanskelig får godkjent med motorendringer? Pga avgasskrav og slikt? Effekten skulle vel man få godkjent med å ta utgangspunkt i m5 f.eks.

Du kan jo søke!

Skrevet

Har prøvd å søke :D Fant ikke noe nyttig. Kan godkjenne 3.6 rett i pga alt er likt som 525 o.0

Kanskje det er lettere, men dog ikke like kult :P

Min ligger jo akkurat i grenseland på kat-kravet så tror jeg kan slippe unna det faktisk. Greide det med E30en min sist gang jeg var på teknisk visning med den. Han spurte hvorfor jeg ikke hadde det, så sa jeg at denne lå i grenseland (89) og dermed ble levert uten. Greit det sa de :lol:

PS: Gadd ikke betale mange tusen ekstra for kat den gangen, derfor den ikke hadde det :lol:

Skrevet
Bremser og alt er likt ifølge realoem :D Ingen forskjeller i det hele tatt ser det ut som :P

Da råder jeg deg til å sjekke på nytt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...