Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du drar ikke dit og leier en Q7 ass! Eller, du liker store biler, trodde du snakket om sportsbillei nå :)

Hvor i England skal du? Hva slags bil kan du tenke deg? Sikkert mye å finne på Google også...

skal vel først ett par dager til London også videre nordover... (husker aldri hvor vi skal..har familie der oppe iallefall... )

Hadde vært fett å leie en sportsbil.. men blir vanskelig med 5seter :P

Skrevet
Er ikke BMW 850i ganske rimelige der borte da?

Wicky, sjekk på ebay.co.uk og let etter LHD biler. Finn en rimelig en som du kan ha litt der borte, og ta den med tilbake til Norge? :D

Ja ser at biler med rett rattside er ganske billige der... men orker ikke styre med å få bilen hjem..tar jo flyet begge veier...

Skrevet

Hmm, kanskje forsikringene har kommet seg? Husker ikke hva kollegaen min endte opp med til slutt, men det var såpass at en i Porscheklubben rådet ham til aldri å ringe forsikringsselskapet igjen, fordi det MÅTTE være for lavt :)

Skrevet
":26h5vb0o]Hmm, kanskje forsikringene har kommet seg? Husker ikke hva kollegaen min endte opp med til slutt, men det var såpass at en i Porscheklubben rådet ham til aldri å ringe forsikringsselskapet igjen, fordi det MÅTTE være for lavt :)

For å si det sånn - mange av gutta i Porsche-klubben lo høyt av meg som måtte betale over 10k i året - der er det en hel del som betaler 5-6k i året for 996, selv GT3. Vet ikke hvor du har dine priser fra, eller om du er høyrisiko-lavbonus-kunde, men at det er veldig langt fra virkeligheten for de fleste som har litt bonus, er det i hvert fall ingen tvil om...

Og nei - forsikring har ikke blitt billigere de siste årene, så det er ikke derfor... :wink::wink:

Skrevet
rart ingen andre klager...

Det at politiet er langt over snittet interessert i å pimpe bilene med masse blinkene lys og dekor går vel på bekostning av slikt den nøkterne Passat-kunde gjerne er mer fokusert på, slik som ekstravarmer.

It's all about the show..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...