Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Merkelig hvordan folk snur på hode og tydeligvis går vekk fra klare og skikkelige muntlige avtaler :roll:

Jeg har indeed en muntlig avtale med en ''Fredrik'' om att han skal få kjøpe bilen når han kommer hjem fra jobb.

*Jeg har ikke fått penger

*Vi har ikke skrevet salgsmelding

*Jeg har ikke fått ryddet ut av bilen engang, for den har bare stått hos deg siden du fikk den avskiltet ( takk for det )

* Vi har ikke avklart hvordan det gjøres med Årsavgift osv.

ERGO bilen er ikke solgt. Vanskelig å forstå ???

Skrevet
Merkelig hvordan folk snur på hode og tydeligvis går vekk fra klare og skikkelige muntlige avtaler :roll:

Jasså, du satt å Avlyttet telefonsamtalen jeg og ''Fredrik'' hadde ? :shock:

Skrevet
Merkelig det.. For det er jo avtalt mellom dere at bilen nå er "solgt" til han :) Jaja..

Det går ikke ann å selge en bil uten å skrive salgsmelding. Det er jævla frekt av deg å skrive opp bilen hans under kjøretøy. Hadde du gjort dette mot feil person hadde du blitt grisebanka.

Skrevet
Merkelig det.. For det er jo avtalt mellom dere at bilen nå er "solgt" til han :) Jaja..

Nei dessverre er det ikke sånn det fungerer Markus.

Han vill kjøpe bilen min for 8000,-

Yngve Lindgren har sagt seg villig til å betale 7000

Jeg har sagt til kompissen din att jeg kan vente til han kommer hjem fra jobb og får lønn.

DA skal han få lov å kjøpe bilen min, kommer det 1 person med ett høyere bud enn han så er dessverre ''kjøretøyet ditt'' fremover bortevekk. ENKELT OG GREIT !

Skrevet

Da er jo ikke bilen i ditt eie da, M|Fjeld, selv om den står på plassen din... Bilens eier er den som har vognkortet på sitt navn, enkelt og greit, og det er Barca... Bare å fjerne det fra under nicket ditt, så har du tatt huet ut av vepsebolet du har rota deg borti nå... :)

Er vel vanskelig/umulig å selge noen andre sin bil, uten vognkort del 2, eller klarer kjeltringer å gå rundt dette...?

adivass: Fortell gjerne mer :) Syke felger :P

Skrevet
Har du også kjøpt den? Jeg har jo muntlig avtale på den!!!

:x Nei den er min og bare min! :evil:

Forøvrig kjøpt denne også:

DSC_0137.jpg

Azeton: tull tull :roll:

Noekult: I mhade a jhhhhoke

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...