Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel kaos her siden det er fler biler pr km enn andre steder i Norge...

Med andre ord er det flere verdensmestere bak rattet i Oslo enn resten av Norge.

Ja vi er faktisk det... de fleste fra nord blir jo sjokkert over trafikktettheten her og nekter å kjøre...

Skrevet
Derfor man kjøper en med "forbedra" stag :P eller fra forhandler med garanti...

Er dette den som var rundt årtusenskifte? Den med 2.5tdi dieselsekser?

Ja den ja... nei skal ha 2,7 BiTurbo... hørt mye problemer med dieselmotoren... men må som sagt bli kvitt jaguaren først... og sjuern...

Skrevet

Har kjørt temmelig mye 2.7 biturbo, går temmelig friskt etter chipping! Meeeeen, sørg for å handle en med forsterket girkasse, originalkassene går i ett sett...

Skrevet
Esp funker knall på glatt føre... reddet meg i mange situasjoner...

Ja, det er en bra ting. Ingen tvil om det, men det hjelper deg ikke med å komme opp bratte bakker med bare og holde gassen inne og la den gjøre jobben.

Skrevet

Battlestar Galactica - The complete series (dvd) 599,- (blueray) 2199,- (platekompaniet)

619,- + mva på play for nøyaktig samme bluerayboksen... her har noe gått helt galt...

Vel... Vil ha den på blueray til 499,- eller noe!!!

Skrevet

kanskje bare laste ned de kjempestore rippene istedet. Problemet er at de begynner å bli litt gamle. Lastet ned 50GB i natt, men filene er korrupte så får ikke pakket ut. Kjipt...

Skrevet

Ja, blir nok bamsemoms... Du koser deg ikke i Norge uten å betale staten først :P

Er nok verdt litt penger. Kan garantere deg at den serien vil du ha i hylla di etterpå, samt at du vil se den om igjen en dag. Pluss at du sikkert får solgt den på dagen til nerdene på avforum.no eller noe, til hvertfall 500 kr... Hvis ikke, kan jeg kjøpe av deg til 500-lapp når du er ferdig!

Skrevet

hehe, få se. Blitt bortskjemt med mediacenter. Styr med 5 bluerayplater pr. sesong. Lettere å bare velge episode på mediacenteret :) (Men kvaliteten til nå har vært litt så som så...)

Skrevet
":21ua5xcl]hehe, få se. Blitt bortskjemt med mediacenter. Styr med 5 bluerayplater pr. sesong. Lettere å bare velge episode på mediacenteret :) (Men kvaliteten til nå har vært litt så som så...)

Er blitt lei av å sette på nedlasting etc. Så vil gjerne betale for netflix for eksempel. De mente jeg sendte alle seriene jeg følger med på.

For de som er nysgjerrige på hvordan man kan streame fra USA så følg guiden her. http://nrkbeta.no/2012/01/06/slik-far-d ... p-adresse/

Skrevet

hørt mye bra om netflix. Selv bruker jeg RSS, så serier blir lastet ned hver gang en ny episode blir lagt ut. De er da tilgjengelige på mediasenteret med en gang de er ferdig nedlastet.

Skrevet

Var å hentet verdens nydeligste Labradorgutt i går:D

Han heter Leon og er 9 uker gammel :)

d33rrqktn2idrmt063yn.jpg

Han har sovet i hele natt uten skrik og søskensavn, fornøyd med det :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...