Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi bygger ny banebil som vi håper å bli klar til denne sesongen... :)

Desverre ikke en BMW men tenkte jeg skulle vise den til dere for det...

404463_10150487322216167_574216166_9126887_905200801_n.jpg

Motor som skal ned i her da?

Ser forøvrig at Rotiform har lagt ut bildet på Facebook, siterer en amerikaner i komentarfeltet:

You know when you see a poster for Gatebil, its going to be a mental car.

:D

Skrevet

Motor som skal ned i her da?

Ser forøvrig at Rotiform har lagt ut bildet på Facebook, siterer en amerikaner i komentarfeltet:

You know when you see a poster for Gatebil, its going to be a mental car.

:D

Står en 1.8 Turbo på ca. 300 hk i den nå. Det funker bra i en så lett bil... :)

Skrevet

Shit... Pga. mye uforventet dritt som havna i fanget mitt i går fikk jeg ikke dratt ut og lekt mens det snødde intenst. I kveld var så og si alt brøyta bort, og det var kun snø i boligområder :( Kjiiiipt... Ble en kort og skuffende tur i dag... Meh... Neste gang skal jeg løpe ut straks jeg ser et lag som har lagt seg på bakken...

Her snakker man syke veiforhold, hvertfall:

Skrevet
Shit... Pga. mye uforventet dritt som havna i fanget mitt i går fikk jeg ikke dratt ut og lekt mens det snødde intenst. I kveld var så og si alt brøyta bort, og det var kun snø i boligområder :( Kjiiiipt... Ble en kort og skuffende tur i dag... Meh... Neste gang skal jeg løpe ut straks jeg ser et lag som har lagt seg på bakken...

Her snakker man syke veiforhold, hvertfall:

haha, de bilene fløy rundt akkurat som en hockey på ett lufthockeybord. NULL kontroll!

Skrevet

Det er ingen stasjonsvogner i Norge som kan registreres på grønne skilt, så det er rart om man kan det med BMW sine. :)

Skrevet

Synd, hadde vært kult med billige E61 M5er (for de varebilutgavene ble det bare betalt moms på ikke sant? Eller var det avgifter på dem også, med lavere sats, slik som det er på drosjer?).

Skrevet

Uten at jeg vet sikkert, så var det nok mer enn bare moms. e61 M5 ville nok fortsatt sikkert kommet opp i både 5- og 600 000 her til lands med grønne skilt vil jeg tro.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...