Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rybak har vært utro nå...

http://www.kjendis.no/2011/03/22/kjendi ... /15904225/

Tenk at Malin Johansson lot seg kysse av den snoken!

Han er jo et rasshøl og det sa jeg fra dag to etter at han vant. Jeg sier det fordi han har en personlighet som er nesten lik min egen og på seg selv kjenner man andre :lol:

Men jo, ville valgt 5 over 7-serie pga nok plass og ikke for stor bil :) Men her er det 3-serie touring for alle penga, for jeg vil ha mest mulig sportslighet og kompakthet pga. området jeg bor i (ikke lett å skvise inn nye 7-seriene over alt).

Skal ete mat nå, også ta buss til Kolbotn (rett sør for Holmlia) for å sjekke ut intervjustedet... Har intervju kl. 1100 i morgen og jeg har ikke råd til å komme for sent ;) Dvs. lete etter plassen i morgen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må dra dagen før. Var et intervju i høst hvor jeg ble superstressa fordi jeg ikke fant frem til riktig dør i en bakgård i sentrum... Ford, Range Rover etc. ligger på samme stedet, så jeg regner med at bygget er lett "spottbar", men tar ingen sjanser på kanskje mitt livs viktigste intervju... :)

Ja, jeg ble ferdig på skolen desember 2009. Har jobbet deltid for fattern siden den tid (og egne små/store prosjekter), på tide å komme i gang med relevant karriere... Jobbe med bilmerker var utgangspunktet for mitt valg av utdanning... Dette er eneste stillingsannonsen så langt der jeg fyller alle kvalifikasjoner og egenskaper, så får jeg ikke denne, så er det ingen håp for meg. :lol:

Neida, føler meg supergira og gleder meg som faen! :)

Takk takk 316, men beste rullekebaben får man i Torggata i Oslo... :)

Nå blir puggings av merkets historie... Mye wankel inn i bildet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Du kan jo svinge innom ski og spise kebab, god rull der :D!

Neida' date=' føler meg supergira og gleder meg som faen! :)

Takk takk 316, men beste rullekebaben får man i Torggata i Oslo... :)[/quote']

Sorry, men dere tar nok feil ;) Nesbru kebab slår nok dessverre alt annet ned i støvlene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatørmessig av altinn.no, at de klarer å forutse økt besøk i dag. I stedet blir det sagt at nordmenn er barnslig nysgjerrig fordi man forsøker å se resultatet av skatteoppgjøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatørmessig av altinn.no, at de klarer å forutse økt besøk i dag. I stedet blir det sagt at nordmenn er barnslig nysgjerrig fordi man forsøker å se resultatet av skatteoppgjøret.

jeg sier bare.... obs vi glemte at det var helg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...