Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har noen ideer om hva jeg kan gjøre med det ? Vill jo ha igjen pengene mine. Han har basicly ødelagt bilen min, og han har ikke hatt min tillatelse til å røre den engang. What to do ?

sliter nok der ja, må bare kreve penger av han.Men han eier vel ikke nåla i veggen

Skrevet
Oslo sentrum er ganske nådeløs mot nordmenn som ikke kjent i byen... Med så mange enveiskjøringer, er det lett å bli tungt frustrert hvis en av veiene stenges for veiarbeid. Det er jo som kjent veiarbeid konstant i Oslo sentrum, og gamle veier stenges stadig og nye åpnes opp til flere ganger i året - du skal oppdatere kartet ditt rimelig ofte på GPSen... Verste er de nye tunnellene fra vest til øst, bom på en avkjøring og du havner i en ukjent bydel. Har kjørt her hele livet og klarer alltid å peile meg tilbake på riktig vei, men for ukjente folk er Oslo S sannsynligvis diaréfremkallende...

Lukeparkering er jeg rå på alene og når det ikke er bil bak meg som venter. Ser noen på, får jeg helt prestasjonsangst og driter meg som regel ut... Etter mange år med ca. 5 m. lang Volvo stasjonsvogn så digger jeg å kjøre E28, parkering er lek (selv om man ikke ser hvor mye man har å gå på når man rygger pga. lav bagasjerom). Gamle Minien og MX-5en min var helt lættis å parkere med, gleda meg faktisk til å parkere hver gang da jeg hadde de bilene...

Jeg drømmer om en Porsche 997 Carrera S, men hun vil heller ha en F30 335i....

Min 3. favoritt-Porsche (må være Mk1!), etter 964T og Carrera GT - bra valg, håper du får en slik en dag! ^^

Sist gang jeg og Julianv samt et par andre var i Oslo endte vi opp i trikkesporet. Til og med feil retning :lol: Var i nærheten av Spektrum.

Skrevet

Han gjør ikke det, kan jeg f.eks anmelde han for hærverk på annens eiendom, når han har ødelagt bilen, når han har fått beskjed om å ikke røre den ?

Skrevet
Han gjør ikke det, kan jeg f.eks anmelde han for hærverk på annens eiendom, når han har ødelagt bilen, når han har fått beskjed om å ikke røre den ?

Det vil jeg jo tro? Det er jo DIN bil han har ødelagt.

Skrevet

Selvsagt kan du det. Og har du forsikring bør det være mulig å få den fiksa, og så får han regresskrav fra selskapet.

Skrevet

Sist gang jeg og Julianv samt et par andre var i Oslo endte vi opp i trikkesporet. Til og med feil retning :lol: Var i nærheten av Spektrum.

En gang jeg og en kompis rota oss inn til sentrum av Oslo ble vi så sinnsykt satt ut av at plutselig kom det trafikk mot oss på begge sider! Var noe kollektiv-felt som ikke var lett å forstå seg på! Heldigvis ikke jeg som kjørte da.

Skrevet

Er så ufattelig forbannet nå, hadde planer om å dra å hente bil i Bergen og alt, har vært uten kjøretøy siden starten av Januar da idioten fikk den avskiltet. Jeg sa klart ifra til han att jeg hadde maange andre som var intresserte og var villige til å gi det samme for bilen, men dum som jeg var, var jeg snill mot han og lot kompissen få den, til tross for alt drittet han gjort fra før.. Viser seg att enkelte folk fortjener ikke en annen sjanse, selvom dette er 5'te hans, kan vell ikke annet enn å kalle meg selv ''Dumsnill''

GUUUUUUUUUD, hvis du finnes, now is a good time !

Skrevet
Vet ikke, M|Fjeld er en person som er lite verdt i mine øyne akkuratt nå, mindre verdt enn en flue faktisk, så vurderer sterkt å tråkke livet ut av han nå.

Haha.. Og han kaller meg en kron-idiot. M|fjeld.. jeg elsker deg :lol:

Skrevet

Usikker der, Moren min er flink til lukeparkering av alle slag. Vil si hun faktisk er bedre enn meg.

Men sett andre kvinnfolk som er håpløs :lol:

Min bedre halvdel kjører bedre bil enn jeg gjør... sånn er livet... :roll:

Jeg bør kanskje legge til at vi har vært sammen siden 1985... så hun har kjørt alle de 30+ bilene jeg har hatt siden den gangen. Vi er enige om at Porsche 928S var helt genial, men der stopper harmonien. Jeg har knapt kjørt noe mer morsomt enn Peugeot 205 1.9 GTi, men hun likte E30 320i bedre. Jeg verdsetter MX-5 høyt, men hun hater bilen og ville heller kjøre Porsche 944. Jeg elsker W201, men hun liker W124 bedre (da kan man nesten heller kjøre W126 etter min mening). Jeg drømmer om en Porsche 997 Carrera S, men hun vil heller ha en F30 335i....

At din kone kjører bedre enn deg er ingen overraskelse :lol:

Skrevet
Er så ufattelig forbannet nå, hadde planer om å dra å hente bil i Bergen og alt, har vært uten kjøretøy siden starten av Januar da idioten fikk den avskiltet. Jeg sa klart ifra til han att jeg hadde maange andre som var intresserte og var villige til å gi det samme for bilen, men dum som jeg var, var jeg snill mot han og lot kompissen få den, til tross for alt drittet han gjort fra før.. Viser seg att enkelte folk fortjener ikke en annen sjanse, selvom dette er 5'te hans, kan vell ikke annet enn å kalle meg selv ''Dumsnill''

Skal du snart hente de hjula du sa på pm at du skulle ha?

Skrevet

Angående kjøring i Oslo: Forrige måned klarte jeg å kjøre i feil retning i en rundkjøring. Av tre utkjøringer hadde de blokkert den ene pga. stengt vei, og halve rundkjøringa hadde gjærer midt i. Tok det som at rundkjøringa nå er blitt til en to-felts vei (ikke spør....), så jeg la meg i den fordi "de kan da ikke ha stengt en så viktig vei for alle som skal ut av sentrum"! Tok feil gitt, kom Vito-drosje i mot og jeg snudde på sekundet, helt bleik og skjelven :P Brukte da selvsagt halvtime på å komme meg ut av sentrum på den alternative ruta med skikkelig omkjøring. Æsj.

Jeg er en komplett idiot av og til :oops:

Skrevet
Angående kjøring i Oslo: Forrige måned klarte jeg å kjøre i feil retning i en rundkjøring. Av tre utkjøringer hadde de blokkert den ene pga. stengt vei, og halve rundkjøringa hadde gjærer midt i. Tok det som at rundkjøringa nå er blitt til en to-felts vei (ikke spør....), så jeg la meg i den fordi "de kan da ikke ha stengt en så viktig vei for alle som skal ut av sentrum"! Tok feil gitt, kom Vito-drosje i mot og jeg snudde på sekundet, helt bleik og skjelven :P Brukte da selvsagt halvtime på å komme meg ut av sentrum på den alternative ruta med skikkelig omkjøring. Æsj.

Jeg er en komplett idiot av og til :oops:

Sikkert som og se deg "sladde" bli med på gardermoen til helga. så låner jeg bilen din litt :wink:

Skrevet

Skal du snart hente de hjula du sa på pm at du skulle ha?

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg akuratt nå, så selg dem gjerne til noen andre om du må :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...