Azeton Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 http://www.break.com/index/getting-old-is-going-to-suck-2295065 Enda en som er flink
S.Hafsmo Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 "Milling" er vel ordet du er ute etter. Selvfølgelig. Takker og bukker.
Fredrik Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvem bryr seg om de stjernene?? Et drøss med folk som kun skriver i tulletråden og har blitt general" av den grunn.. ganske latterlig..! Antall innlegg har intet med æresmedlem og/eller General+ graden å gjøre. Profilen P.I.B har f.eks kun 1700 innlegg (generalmajor), mens jeg har over 18000 innlegg (nesten general x 4). Fellesnevneren for de tidligere æresmedlemmene er at de var med å bygge opp forumet helt i begynnelsen (2003-05) og at de enten var viseadministratorer eller moderatorer. For min del kan ledelsen i forumet gjerne fjerne hele gradssystemet. Dette har vært diskutert mange ganger tidligere, men jeg tror at Gunnar har valgt å beholde systemet i mangel av noe bedre.
babjorn Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Stjernene har ingen betydning,ser jo hvem som er oppegående å ikke,når man leser rundt på bimmers Men er mye som blir feiltolket på et nett,så man må lese ordentlig,å ikke ta seg nær av andre sine meninger.
noekult Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Får besøk av ei venninne fra Bergen i morgen. Hun kjenner ca. ingen i Oslo, og mye av planen hennes gikk til helvete så hun vil ha mye alene/dødtid. Noen som vet om det skjer noe kult i Oslo de neste dagene, t.o.m. mandag? Vurderer nesten å ta med henne på sladding ( ) på lørdag. Oslo er jævlig kjipt om vintern...
asv Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Skal vi leke den store gjetteleken? Denne oljetanken her er plassert rett over batteriet på e28'n... Later til at det er en liten pumpe på den, der slangen går vider og er festa på peilepinnen... Noen som noen gang har sett en slik før? Og eventuelt har noen idé om hvorfor noen ville montere dette?
Morty999 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Får besøk av ei venninne fra Bergen i morgen. Hun kjenner ca. ingen i Oslo, og mye av planen hennes gikk til helvete så hun vil ha mye alene/dødtid.Noen som vet om det skjer noe kult i Oslo de neste dagene, t.o.m. mandag? Vurderer nesten å ta med henne på sladding ( ) på lørdag. Oslo er jævlig kjipt om vintern... får bli med til hurdalsåsen på lørdag å sladde da
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvem bryr seg om de stjernene?? Et drøss med folk som kun skriver i tulletråden og har blitt general" av den grunn.. ganske latterlig..! Antall innlegg har intet med æresmedlem og/eller General+ graden å gjøre. Profilen P.I.B har f.eks kun 1700 innlegg (generalmajor), mens jeg har over 18000 innlegg (nesten general x 4). Fellesnevneren for de tidligere æresmedlemmene er at de var med å bygge opp forumet helt i begynnelsen (2003-05) og at de enten var viseadministratorer eller moderatorer. For min del kan ledelsen i forumet gjerne fjerne hele gradssystemet. Dette har vært diskutert mange ganger tidligere, men jeg tror at Gunnar har valgt å beholde systemet i mangel av noe bedre. Må bare le litt av deg as mann... frem til nå er det kun DU som har sagt at du er veldig langt oppe i bimmers hierarkiet, har stor innflytelse på avgjørelser, og at du er godt respektert av alle... På tide å få bekreftelser fra noen med høyere rang enn deg?
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Får besøk av ei venninne fra Bergen i morgen. Hun kjenner ca. ingen i Oslo, og mye av planen hennes gikk til helvete så hun vil ha mye alene/dødtid.Noen som vet om det skjer noe kult i Oslo de neste dagene, t.o.m. mandag? Vurderer nesten å ta med henne på sladding ( ) på lørdag. Oslo er jævlig kjipt om vintern... send a på fylla... eneste som skjer! Eller så kan dere dra til reptilparken, spise på delikatessen, kaffe på brygga og slædding på lørdag
noekult Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Får besøk av ei venninne fra Bergen i morgen. Hun kjenner ca. ingen i Oslo, og mye av planen hennes gikk til helvete så hun vil ha mye alene/dødtid.Noen som vet om det skjer noe kult i Oslo de neste dagene, t.o.m. mandag? Vurderer nesten å ta med henne på sladding ( ) på lørdag. Oslo er jævlig kjipt om vintern... får bli med til hurdalsåsen på lørdag å sladde da Samme dag som Gardemoen-treffet? Får besøk av ei venninne fra Bergen i morgen. Hun kjenner ca. ingen i Oslo, og mye av planen hennes gikk til helvete så hun vil ha mye alene/dødtid.Noen som vet om det skjer noe kult i Oslo de neste dagene, t.o.m. mandag? Vurderer nesten å ta med henne på sladding ( ) på lørdag. Oslo er jævlig kjipt om vintern... send a på fylla... eneste som skjer! Eller så kan dere dra til reptilparken, spise på delikatessen, kaffe på brygga og slædding på lørdag Reptilparken høres veldig gøy ut, faktisk. Ligger rett ved Gunerius, ikke sant? Tror jeg har lagt merke til det når jeg har gått forbi... Sende hu på fylla alene (jeg drikker ikke, har heller ingen interesse av å henge i byen etter 02-tiden i helgene, bare søppel og mas) i ukjent by, oh yes... Føler meg allerede som en barnepasser, hehe.
knut_olestad Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Skal vi leke den store gjetteleken? Denne oljetanken her er plassert rett over batteriet på e28'n... Later til at det er en liten pumpe på den, der slangen går vider og er festa på peilepinnen... Noen som noen gang har sett en slik før? Og eventuelt har noen idé om hvorfor noen ville montere dette? Nå ble jeg også nyskjerrig også.
asv Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg fant ut av det, og min teori stemmer. Det er en tank som automatisk skal etterfylle olje, og den er selvsagt ettermontert. Kilder: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=540446 http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=20314
Anbefalte innlegg