Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Ikke det jeg har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er et par kompiser som var der i går Men mener det var tidlig på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Var 0 stress i 18-19 tiden i går. Før det var det "no go" helt fra morgenen. Den E30'en i hillclimbvideoen er jo ikke en M3 heller, så det øker vel sjansene for 6'er betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Null stress? Forsøkte hele dagen jeg, helt til kl 2 i natt. Så forsøkte jeg fra jeg sto opp i dag, men fortsatt dødt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Samme her ;D Men nå gir jeg faen og drar på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Porsche 944 på "Wheeler dealers" i dag, tro hvorfor jeg ikke hater disse bilene lengre.. Forøvrig fungerer ikke Altinn.no her heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 hehe, Får alltid lyst på klassikere når jeg ser wheeler dealers Gjerne en 944, og spesielt til prisene de snakker om der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Per og Kari lekte i sandkassen og de ble tissetrengte og gikk inn i skogen. Da Kari fikk se tissen til Per sa hun: - Går det an og tisse med en sånn da? - Selvfølgelig, sa Per voksent, du kan tisse med hva som helst! Mamma for eksempel, tisser med en kjempegammel pelslue..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 ":2uje8er5]hehe, Får alltid lyst på klassikere når jeg ser wheeler dealers Gjerne en 944, og spesielt til prisene de snakker om der! Helt latterlige priser på biler der borte.. Eller, egentlig i alle de andre landene (Bortsett fra Danmark). Forstår dog ikke hvorfor de velger å bygge banebil av en nokså strøken 944 turbo, skulle tro en slik klassiker (?) ville være verdt mere i original utførelse enn som banebil, men det er kanskje bare her i landet det er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Si det. Det er jo en klassiker, men med tanke på prisen der borte spiller det sikkert liten rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Og til Wicky; Du burde seriøst vurdere og kjøpe de X5 22" som ligger på salgs på forumet nå, tror jeg hadde blitt bøst på sleda di \Lurer nesten på det...Men må vel få på dekk med lavere profil...hmm...Men de frister faktisk... Noen som kan photoshoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er det noen her som vet hvem som selger løse motstander? Skulle hatt en på 2.1kOhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Kunne godt kjørt en slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er vel bedre med touraaaaan`? Men den porscha var faktisk tøff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Utvilsomt en tøff bil ja. Er riktignok ikke helt enig i alle linjene, men det er man vel aldri. De ser ihvertfall veldig hissige ut når du møter en i trafikken. Lav og bred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg