Simen! Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Hakke spist grandis på flere år... +1. Det er ikke mat
316 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 April 2011: Hvem gleder seg til vår og sommer? Og spørsmål nr 2, hvor mange klarer å tagge seg selv i dette bildet? Ser i hvertfall 1 jeg kjenner fra bimmers!
Kvasi Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Hvem gleder seg til vår og sommer? Jeg gjør. Men det er litt sånn både og, fått i nytt sprut i IXen og den er rimelig sinna om dagen. Og da er det gøy med vinter vettu..
fish Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Denne siden er kul. Skriv inn navnet ditt og få anagram av navnet. http://ingesanagram.appspot.com/
Kvasi Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Denne siden er kul. Skriv inn navnet ditt og få anagram av f.eks navnet ditt.http://ingesanagram.appspot.com/ Pfft, er sikkert no lureri som logger seg på nettbanken min
fish Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Denne siden er kul. Skriv inn navnet ditt og få anagram av f.eks navnet ditt.http://ingesanagram.appspot.com/ Pfft, er sikkert no lureri som logger seg på nettbanken min
Kvasi Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Lånt garasjen til en kompis i noen dager, og det måtte bilen hans lide for
Haug Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 April 2011:Hvem gleder seg til vår og sommer? Og spørsmål nr 2, hvor mange klarer å tagge seg selv i dette bildet? Ser i hvertfall 1 jeg kjenner fra bimmers! Ikke lenge til våren nå! Blir bra! Tror jeg ser meg der.
Leadfoot Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Vil ikke lage ny tråd (risikerer tross alt å få halve bimmers på nakken) men ønsker å gi uttrykk for visse avvik ift. virkeligheten i denne E12-annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33222697 Meget fin BMW sier eier! Og så flotte bilder han har tatt av herligheten da! Sikkert like greit, da denne bilen slettes ikke er nylakkert. Den har riktignok ikke vært på veien siden den ble lakkert, ikke at det taler i dens favør. Var og kikket på denne bilen da den stod til salgs på Darbu i 2008/9. Lakkert tidlig 2000-tall mener jeg å huske, med ganske tamt resultat (diverse sig/støv rundt om, ikke lakkert i dørkarmer/motorrom hvor den fortsatt er Fjordblau). Diverse interiørbiter som mangler, solgt som uferdig prosjekt. Hekken har blitt ombygget til facelift (flyttet bensinpåfyllingen bl.a.). Ellers enn det fant jeg ikke noe rust på den (kikket ikke så altfor nøye), den stod lagret innendørs og hadde doble Weber-forgassere og 15" Alpina. Den sto avertert til 25 000, ble satt ned til 15 000 etter en måneds tid (eier visste ikke hva han skulle forlange). Transport til Uvdal og lagring utendørs i noen år vil jeg si rettferdiggjør 100% prisstigning, så her er det bare å slå til! Mener ikke å få selgeren fremstilt å dårlig lys, men synes det er litt betenkelig å kalle dette en "meget fin BMW". Med tid og stunder kan den nok bli det, men det må nok litt arbeid til! Og den lakkjobben er på ingen måte verdt 15 000kr. Liten heads-up til interessenter bare, om de skulle lese dette! Bør iallefall være godt med prutingsmonn!
Jokkke Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 GT5 anyone? JA! PSN: JoakimSB Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i BMWCCN sticker jeg kan ha i bakruten? Eller får jeg det i posten eller noe? Nettopp blitt medlem
flonoen Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Installere litt oppdatering og slikt, så legger jeg deg til! Jeg ble medlem for 3-4 mnd siden, har enda ikke fått noe i posten fra de.
Jokkke Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Der la jeg deg til! Glemte meg Husker min bror ble medlem, da fikk han både nøkkelknippe og BMWCCN sticker.. Er 4 år siden da.. Synd, skulle gjerne hatt et sticker
flonoen Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Har lagt deg til som venn Jokkke, så har jeg mekka en server på gt5, bare å joine. Noen rolige runder rundt ringen før jeg legger meg tenkte jeg.
Anbefalte innlegg