Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noekult så ikke innlegget ditt før nå..har ikke vært i tulletråden i helgen... lurer på om jeg har blitt syk... :shock:

No stress :) Møtte Larsinnj en times tur rundt kl. 01 i natt, vi dro bare på en liten kjøretur :)

Skrevet
artig tur? råning i sentrum er vel dødfødt med alle dumper og sånt...

Ja, kan vel kalle det en rånetur (kjøretur uten mål og mening?). Kjørte fra Karl Johan til Majorstua via Bogstadveien, opp til Ullevål, Kjelsås++ Bare holdt bilen i gang, kjedelig å sitte stille og prate :P

Ringte Stenshagen Bil igjen i dag - trokke dere saksbehandleren har dratt på ferie eller :twisted:

Skrevet
Drikke godt øl, hvertfall ;)! Ellers er det vel mye fin gammel arkitektur?

Hehe, ølet er allerede prøvd og skal på olde hansa restaurant i kveld.. Har gått å titta i gamlebyen, mye fint der, men ser over det meste på en formiddag ;) derfor jeg lurte på noen konkrete forslag :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

FAAEN! Satt på facebook her i en annen fane plutselig ser jeg at "jeg" har skrevet meldinger til flere personer, det var sånne virus meldinger ( se: bit.ly3244234234). What to do? Hvordan stoppes det?

Skrevet
artig tur? råning i sentrum er vel dødfødt med alle dumper og sånt...

Ja, kan vel kalle det en rånetur (kjøretur uten mål og mening?). Kjørte fra Karl Johan til Majorstua via Bogstadveien, opp til Ullevål, Kjelsås++ Bare holdt bilen i gang, kjedelig å sitte stille og prate :P

Ringte Stenshagen Bil igjen i dag - trokke dere saksbehandleren har dratt på ferie eller :twisted:

Hva har skjedd? Fortsatt problemer med Volvoen?

Har fått noen bobler på bakluka på Minien jeg. Pga at forrige eier har voldtatt plasten som skal sitte over skiltlyset tror jeg... Så da kommer det inn vann som ligger og lurer der... Så da bestilte jeg hele den lista i dag.

Den som sitter over skiltet på dette bilde:

scaled.php?server=3&filename=listahh.jpg&res=medium

Så må jeg få noen til å pusse ned kanten på luka (overkant av lista) og lakke. Det er vel fare for at jeg må lakkere hele luka selv om det bare er en flekk på 2 cm? Vanskelig å lakkere en liten del av en stor flate og få det bra? :roll:

Skrevet

Se der ja. Går ann å prøve det da. Skal høre med noen lokale helter om de klarer det først. Men det der virket lovende!

Er det noe lignende i Hedmark tro?

Skrevet

Hmm.. utifra hva jeg har fått med meg er det kun Micropaint som driver med flekklakkering.

Og jobben på bilen din havner på rundt 1500-2000 mener jeg å huske..

Men joa, sikkert noen lokale helter som lakker hele luka for halvparten av det igjen :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...