hermanoo90 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 haha, nice! og ikke ødelegger man jekkfester og kanaler, på biler med rustpå
noekult Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Noekult så ikke innlegget ditt før nå..har ikke vært i tulletråden i helgen... lurer på om jeg har blitt syk... No stress Møtte Larsinnj en times tur rundt kl. 01 i natt, vi dro bare på en liten kjøretur
wicky124 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 artig tur? råning i sentrum er vel dødfødt med alle dumper og sånt...
noekult Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 artig tur? råning i sentrum er vel dødfødt med alle dumper og sånt... Ja, kan vel kalle det en rånetur (kjøretur uten mål og mening?). Kjørte fra Karl Johan til Majorstua via Bogstadveien, opp til Ullevål, Kjelsås++ Bare holdt bilen i gang, kjedelig å sitte stille og prate Ringte Stenshagen Bil igjen i dag - trokke dere saksbehandleren har dratt på ferie eller
hypah Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Drikke godt øl, hvertfall ! Ellers er det vel mye fin gammel arkitektur? Hehe, ølet er allerede prøvd og skal på olde hansa restaurant i kveld.. Har gått å titta i gamlebyen, mye fint der, men ser over det meste på en formiddag derfor jeg lurte på noen konkrete forslag Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Poppy Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 FAAEN! Satt på facebook her i en annen fane plutselig ser jeg at "jeg" har skrevet meldinger til flere personer, det var sånne virus meldinger ( se: bit.ly3244234234). What to do? Hvordan stoppes det?
316 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 artig tur? råning i sentrum er vel dødfødt med alle dumper og sånt... Ja, kan vel kalle det en rånetur (kjøretur uten mål og mening?). Kjørte fra Karl Johan til Majorstua via Bogstadveien, opp til Ullevål, Kjelsås++ Bare holdt bilen i gang, kjedelig å sitte stille og prate Ringte Stenshagen Bil igjen i dag - trokke dere saksbehandleren har dratt på ferie eller Hva har skjedd? Fortsatt problemer med Volvoen? Har fått noen bobler på bakluka på Minien jeg. Pga at forrige eier har voldtatt plasten som skal sitte over skiltlyset tror jeg... Så da kommer det inn vann som ligger og lurer der... Så da bestilte jeg hele den lista i dag. Den som sitter over skiltet på dette bilde: Så må jeg få noen til å pusse ned kanten på luka (overkant av lista) og lakke. Det er vel fare for at jeg må lakkere hele luka selv om det bare er en flekk på 2 cm? Vanskelig å lakkere en liten del av en stor flate og få det bra?
M|Fjeld Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Micropaint tar slike 2x2cm lakkeringsjobber, resultatet blir høvelig bra også av det jeg har sett
M|Fjeld Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Usikkert, sjekk hjemmesiden dems http://www.micropaint.no/index.html Er hvertfall mye å spare!
316 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Se der ja. Går ann å prøve det da. Skal høre med noen lokale helter om de klarer det først. Men det der virket lovende! Er det noe lignende i Hedmark tro?
M|Fjeld Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Hmm.. utifra hva jeg har fått med meg er det kun Micropaint som driver med flekklakkering. Og jobben på bilen din havner på rundt 1500-2000 mener jeg å huske.. Men joa, sikkert noen lokale helter som lakker hele luka for halvparten av det igjen
Anbefalte innlegg