Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
finnes det kurs for lakkering osv? uten å gå på skole? lyst til å lære meg forberedelse osv:)

learning by doing ;)

Skrevet
finnes det kurs for lakkering osv? uten å gå på skole? lyst til å lære meg forberedelse osv:)

learning by doing ;)

ja, sant så sant:P leite etter noe grunnleggendes tips å triks på nettet. men e så mange slike som meg som skriver så masse rart som ikke har peiling engang. :shock::lol:

Skrevet

dette har gått meg husforbi, gir god grunn for å grave fram g25 rattet og gamle evner igjenn da;)

316: hør med en god detailer, masker godt og få en deatiler dude til å rubbe og pollere mellom lakk flekken og org lakk?

Jeppsi peppsi! Det kan jeg gjøre. God idè det, kjenner en meget døktig kar! 8)

Skrevet

Faen i helvete. Motorstopp på varebilen. Jevlig dårlig timing nå da jeg var på tur til kunde for å se på en reklamasjon. Selvfølgelig er det en av våre "nyeste" landsmenn som ikke har hatt nok tid til å lære seg norsk, slik at kommunikasjonen misforståes og kunden er dritsur...

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.165620,9.663675

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet
Faen i helvete. Motorstopp på varebilen. Jevlig dårlig timing nå da jeg var på tur til kunde for å se på en reklamasjon. Selvfølgelig er det en av våre "nyeste" landsmenn som ikke har hatt nok tid til å lære seg norsk, slik at kommunikasjonen misforståes og kunden er dritsur...

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.165620,9.663675

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Da får han bare takke seg selv for at han ikke forstår noenting.

Skrevet

alt handler ikke om deg... innlegget var ment som ett svar til fish... du har da vel ikke prata med noen med gebrokkent språk mens bilen din døde? NO U DIDNT!

Skrevet
alt handler ikke om deg... innlegget var ment som ett svar til fish... du har da vel ikke prata med noen med gebrokkent språk mens bilen din døde? NO U DIDNT!

Når man svarer uten å legge med navnet til personen blir den ofte henvist til siste posten. Gjorde du det? NO U DIDNT! :applause:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...