Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og prismessig så ligger vel en E9x 325d litt høyere enn en snart 10 år gammel E65. Ja en slik E65 er faktisk billigere en Norges mest solgte biler,

Not to be a douche or anything...

Men en 2008 E90 325d og en 2002(?) 735i ligger på ca. samme pris... +- alt ettersom.. Vi diskuter ikke 20 000 i forskjell...

Alt dette er irrelevant. Hver enkelt kjøper en bil som passer deres behov og ønske, uten at man trenger å rakke ned på hverandre og "jeg er best"... Simply Clean har et veldig fint motto "its not a competition" .. Og hvis du er fornøyd med bilen din og naboen er fornøyd med hans, så er jeg glad på deres vegne :)

Skrevet

Og prismessig så ligger vel en E9x 325d litt høyere enn en snart 10 år gammel E65. Ja en slik E65 er faktisk billigere en Norges mest solgte biler,

Men en 2008 E90 325d og en 2002(?) 735i ligger på ca. samme pris... +- alt ettersom.. Vi diskuter ikke 20 000 i forskjell...

Alt dette er irrelevant. Hver enkelt kjøper en bil som passer deres behov og ønske, uten at man trenger å rakke ned på hverandre og "jeg er best"... Simply Clean har et veldig fint motto "its not a competition" .. Og hvis du er fornøyd med bilen din og naboen er fornøyd med hans, så er jeg glad på deres vegne :)

Så der har du vel driti deg litt ut fredrik90.. Har igjen for og være stor kjefta :lol:

Skrevet
Fredrik: Hva het den urte-brennvinen du nevnte en gang? God for reparering ;) (65 forskjellige urter av noe slag.)

Fernet Branca? :)

Feffan... my man :) Spot on!

Danke schön ;)

Fernet funker, blir alltid jækla go i formen av ei flaske, Dog syns jeg smaken er forferdelig 8)

Skrevet

Så der har du vel driti deg litt ut fredrik90.. Har igjen for og være stor kjefta :lol:

Nei, jeg dreit meg ut :) Jeg så på 320d.. Beklager

den eneste 325d E90 fra 2008 ligger på rundt 380,- , da snakker vi forskjell.. Min feil og jeg legger meg flat...

Edit: her har du den: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33228935

men du har en fra 2007 da: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33278096

7-serien lå alt fra 220 - 320 ...

Uansett, som sagt, irrelevant... "Hver tar sitt, så tar jeg mitt"

Skrevet
Jaja.. har ikke mye og stille opp med i grunn. 1 bil til 15000kroner liksom :P

+1

Antar at Fredrik90 indikerer fødsel i 1990, ergo 22 år?

Jeg kjørte Ford Granada når jeg var 22. :D

Skrevet
Jaja.. har ikke mye og stille opp med i grunn. 1 bil til 15000kroner liksom :P

Jeg har ingenting :mrgreen:

Men har fri bruk av en Hilux fra 06, som tilhører min far og det er jeg som står for service, drivstoff og alt det der. Men det er bare rettferdig.

Skrevet
Jeg har verdens kuleste bil til 20.000 kr. Slå den.

Min gamle kule billigbil står på verksted med løst svinghjul! :P Kjekt med billige brukstraller!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...