Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtidig må jeg si at jeg med spenning følger Wicky`s sikling på en Audi A6 Allroad 2.7 biturbo... Samtlige møller-hender i hele norges land gnir seg i hendene når han skriver under.. her blir det verdiskapning hos alle mekaniker-faglærte!

Skrevet

Det er utrolig så hurtig den tekniske utviklingen på bilmotorer nå går. Vi liker jo å tro at BMW er langt fremme på dette området, men de er sannelig ikke alene. Ta f.eks motoren i F20 116i... en liten perle på 1598 cm3 som utvikler 136 HK ved 4400 rpm og 220 Nm mellom 1350 og 4300 rpm.

Ford er nå klar med en tresylindret EcoBoost bensinmotor på 1 liter (999 cm3) som yter 125 HK ved 6000 rpm og 170 Nm mellom 1300 og 4500 rpm. Motoren har også en overboost funksjon som i det samme området tillater 200 Nm i ca. 10 sekunder. Montert i en Ford Focus er bensinforbruket godt under 0,50 l/mil ved blandet kjøring. Når det gjelder mindre biler er dieselmotoren derfor død.

Skrevet

GS-bildeler avd. skien er bare å gi opp..makan til ræva forståelse har jeg ikke møtt på lang tid.

Når jeg sier jeg skal bestille varmeskjold fra KATALYSATOREN og bakover, så er det ikke den over bakpotta..

Og når jeg sier jeg vil bestille et KOMPLETT tårnlager, så mener jeg alt som skal til for å montere et tårnlager på demperen, noe jeg også forklarte altfor mange ganger til de blonde jentene bak telefonen.

Gah, at de ikke skjønner at de må få seg noen med litt mer peiling bak telefonen der..som de hadde før!

Skrevet
Er det bare meg eller har jeg sett det klippet fra topgear der de kjører Fabia mot "rocket-man" før?

haha, akkurat det jeg tenkte når jeg så slutten av det klippet! Har det vært på en av de der dvd'ene de lager hver for seg? Eller kanskje store deler av klippet var på preview videoen til sesongen?

Skrevet

Er det noen maxgrense på hvor mye MB man kan laste opp på photobucket? Holder på å leke meg og lager litt film fra havet.. Så hadde vært skøy og publisert noe av det etterhvert.. Har laget en nå på 14min, som er ca 800mb.. Blir dette for stort? ANdre plasser man lett kan laste opp slikt?

Skrevet
Er det noen maxgrense på hvor mye MB man kan laste opp på photobucket? Holder på å leke meg og lager litt film fra havet.. Så hadde vært skøy og publisert noe av det etterhvert.. Har laget en nå på 14min, som er ca 800mb.. Blir dette for stort? ANdre plasser man lett kan laste opp slikt?

Youtube?

Skrevet

Mja, det hadde kanskje funket.. Tror jeg har en konto der.. Men er på mobilt bredbånd nå, så tar vel et år å laste opp sikkert :lol:

Skrevet

Eller Vimeo.com ?

Skrevet

Komprimer fila di unge mann. Så kommer du unna med noen få hundre ;)

Og da var det mandagskos med Top Gear!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...