316 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Skal være barnevakt for to unger hele helga. Ønsk meg lykke til, takk!
Julianv Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Lykke til du vil nok ikke ha unger etter denne helgen
Odd-M Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Fikk for litt siden premieøkning fra Gjensidige på 6 tusinger (!!), som jeg etter mye om og men klarte å forhandle ned 3 tusinger. Har innhenta tilbud som ligger 2 tusinger UNDER det jeg opprinnelig hadde hos Gjensidige. Nå skal jeg se om de plutselig er villige til å fire noe mer på prisen. Forsikring er legalisert svindel.
wicky124 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Henta sjuern idag og cruisa en tur med den i lunchen etter 3uker... DEILIG feeling.. mangler bare sommerfelga nå...
316 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Lykke til du vil nok ikke ha unger etter denne helgen Hehe. Kjenner de godt da, heldigvis. Er søstrene til dama!
noekult Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 ":1mx77a8r]noekult:Fornuftige innspill funker gjerne dårlig. Helt kaos på de årsmøtene... (som å først stemme for masse forslag, og så på et senere punkt finne ut at det blir for dyrt, og så bare fikse det med å si "Ja, men da bare endrer vi det punktet slik, og det punktet slik" uten at det da blir stemt over på nytt, men bare trumfet gjennom av et par folk som sitter og gnur på pengesekken) Tror det er så enkelt som at om du er interessert i å være med i styret så blir du valgt inn. (Var hvertfall slik tidligere. Ingen var interessert i å ta over ansvaret for alt bråket og rotet). Har troa på deg, men vil deg egentlig ikke så ille! Haha, shit, er det virkelig så ille? Jeg har mye tid på hendene samt at BMW er uten tvil favorittmerket mitt - har lyst til å bidra slik at klubben blir mer effektiv og at medlemmene blir mer fornøyde. Hva vil du gjøre for at klubben skal bli bedre da? Det vet jeg vel ikke før jeg gått inn og sett hvor kabelrotet er? Blir jo som markedsføring. Man kan ikke stå på utsiden og anbefale ting, man må se nærmere ann på forholdene og situasjonen fra innsiden. ":1mx77a8r]Første dag jeg har sett "den faste" 964 caben kjøre forbi kontoret her på morgenen også. Deilig med vårstemning! Misunneliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*pusteinn*iiiiiiiiiiiig. Må. Ha. Nydelig sak... Sorry for bildene, wicky124
hylle Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg har mye tid på hendene samt at BMW er uten tvil favorittmerket mitt - har lyst til å bidra slik at klubben blir mer effektiv og at medlemmene blir mer fornøyde. Hva vil du gjøre for at klubben skal bli bedre da? Det vet jeg vel ikke før jeg gått inn og sett hvor kabelrotet er? Blir jo som markedsføring. Man kan ikke stå på utsiden og anbefale ting, man må se nærmere ann på forholdene og situasjonen fra innsiden. Vil ikke akkurat si at det er noe kabelrot der, det er anstendige folk som kan snakke godt for seg som er i styret i denne klubben. Klubben gjorde en stor feil i å øke medlemsavgiften så kraftig, samt frustrasjon over forumet. De arrangerer jo fortsatt treff rundtom, så det er ikke helt ille. Anbefaler deg å finne noen konkrete punkter du vil gjøre noe med før du bestemmer deg for å ta et styreverv, det er mange som går inn med stor ivrighet med en gang, og som dabber av igjen etter et par uker..
[space] Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Det skal også sies at lokallagene drives bra! Men flyten hovedstyre - lokallag kunne vært mye bedre. Og det skal også sies at årene jeg var på årsmøtet var året det var økonomisk utroskap i hovedstyret, og året webløsningen var det store temaet. Godt mulig ting har roet seg. Håper det! Mmmm 964
noekult Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Vil ikke akkurat si at det er noe kabelrot der, det er anstendige folk som kan snakke godt for seg som er i styret i denne klubben. Klubben gjorde en stor feil i å øke medlemsavgiften så kraftig, samt frustrasjon over forumet. De arrangerer jo fortsatt treff rundtom, så det er ikke helt ille. Anbefaler deg å finne noen konkrete punkter du vil gjøre noe med før du bestemmer deg for å ta et styreverv, det er mange som går inn med stor ivrighet med en gang, og som dabber av igjen etter et par uker.. Godt poeng
tonyku Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Kjipt! Ser ut som den har vippa over! Så tung å våt den snøen ser ut så bremser det nok greit
Erik89 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Fikk for litt siden premieøkning fra Gjensidige på 6 tusinger (!!), som jeg etter mye om og men klarte å forhandle ned 3 tusinger. Har innhenta tilbud som ligger 2 tusinger UNDER det jeg opprinnelig hadde hos Gjensidige. Nå skal jeg se om de plutselig er villige til å fire noe mer på prisen. Forsikring er legalisert svindel. Hvorfor så høy premieøkning?
fish Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Fy f... for ett deilig vær. Vi er nå på vei til hytta. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?aozmkl
Anbefalte innlegg