316 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Det ble ikke borte nei. Men så kjørte jeg jo bare 7-800 meter før jeg stoppet igjen. Hadde ikke minket noe da.
FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Ekspansjonstanken er jo ikke alt som er av væske. Men den var i allefall tom, eller veldig nær i allefall. Glad det ikke er min bil. Men kan jo tipse han om vannpumpe. Han hadde nok ikke stoppet om bilen ikke hadde blitt varm inni og temperatur steg som faen for å si det på den måten ! Fikk du trykk på systemet? Forsøkte dere å ta av trykket? Kjøre uten kork på tanken evt. fjerne pakningen i korken? Pleier å funke ved lekasjer Dette kan vel grense til nostalgisk?? på 0:43:30 en ganske artig BMW 2002 http://www.youtube.com/watch?v=LkEjD6Fv6_M
316 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Han får fikse det selv. Står på nå Statoil hvis noen vil ha. Hahaha...
316 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Men over til noe annet så prøvde jeg også en annen bil i ste. En sånn pysjå trx eller hva de heter. Gikk bra og var ganske stilig inni med sydd dash osv... Men herre for en upraktisk bil.
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Synes det var dumt av meg å låse nøkkelknippet mitt inn i bagasjerommet på E38en.
rublings Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Men over til noe annet så prøvde jeg også en annen bil i ste. En sånn pysjå trx eller hva de heter. Gikk bra og var ganske stilig inni med sydd dash osv... Men herre for en upraktisk bil. Hva sadusadu? En trx? Rcz du tenker på? Hadde en slik i noen timer når den nettopp var lansert og har aldri fått så mange blikk som med den. Den var hvit på originale 19" svarte felger, svart tak og aluminiums sidestolpe til taket. Sinnsykt tøff bil.
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Dukka opp en E60 M5 her i helga, bekjent av meg som har vært å handla Så nå mangler det bare F10 for at vi skal ha samtlige generasjoner her
Fredrik 90 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kjørte min første e34 i dag. Jøsses, er det noen BMW jeg har kjørt mye så er det E34 og E39 Har aldri hatt en selv men samtlige kompiser har hatt, noen opp til flere E34 også. Vi pleier å si at når vi var 16 år så var det "jolle/ moped aldren" og når vi var 18-19 år så sier vi bare "E34 aldern" Har holdt på å kjøpe E34 mange ganger så det er bare en tilfeldighet at jeg ikke har en. Synes det er knallgode biler som er solide som juling og gode å kjøre, samt at de ser fine ut i forhold til visse andre populære ungdomsbiler. En kompis fikk sin 91 mod 520I kondemnert, så vi tenkte å herje den i filler. Spant på turtalls sperra hele tiden, hoppa med bilen, grisekjørte i skogen men etter dager med slik herjing ga vi opp. Bilen ville ike dø og ble solgt som delebil, en 94 mod Mondeo derimot trengte vi kun to timer til å ta livet av og den fikk ikke på langtnær samme tyn som BMWen. Kvalitet kalles det
Spankus Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Dukka opp en E60 M5 her i helga, bekjent av meg som har vært å handla Så nå mangler det bare F10 for at vi skal ha samtlige generasjoner her Helvette som døkk ni romsdaln handla..
RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kjørte min første e34 i dag. Jøsses, er det noen BMW jeg har kjørt mye så er det E34 og E39 Har aldri hatt en selv men samtlige kompiser har hatt, noen opp til flere E34 også. Vi pleier å si at når vi var 16 år så var det "jolle/ moped aldren" og når vi var 18-19 år så sier vi bare "E34 aldern" Har holdt på å kjøpe E34 mange ganger så det er bare en tilfeldighet at jeg ikke har en. Synes det er knallgode biler som er solide som juling og gode å kjøre, samt at de ser fine ut i forhold til visse andre populære ungdomsbiler. En kompis fikk sin 91 mod 520I kondemnert, så vi tenkte å herje den i filler. Spant på turtalls sperra hele tiden, hoppa med bilen, grisekjørte i skogen men etter dager med slik herjing ga vi opp. Bilen ville ike dø og ble solgt som delebil, en 94 mod Mondeo derimot trengte vi kun to timer til å ta livet av og den fikk ikke på langtnær samme tyn som BMWen. Kvalitet kalles det Er du virkelig så gammel som du får det til å virke på måten du skriver? Trodde du var et par og tjue jeg men..
knut_olestad Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Dukka opp en E60 M5 her i helga, bekjent av meg som har vært å handla Så nå mangler det bare F10 for at vi skal ha samtlige generasjoner her Helvette som døkk ni romsdaln handla.. Må jo ha noe å bruke tida på, er jo ikke som det skjer noe annet her nede vet du
Spankus Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Dukka opp en E60 M5 her i helga, bekjent av meg som har vært å handla Så nå mangler det bare F10 for at vi skal ha samtlige generasjoner her Helvette som døkk ni romsdaln handla.. Må jo ha noe å bruke tida på, er jo ikke som det skjer noe annet her nede vet du Hehe, ja æ kje akkurat livot der nedpå nei
Anbefalte innlegg