Clerion Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Fy faen! Sjåføren døde - smell på Hortensveien i Vestfold i dag! Lurer på hva faen sjåføren drev med før det smalt... Var da også en måte å si at dette var leit på? Utifra bilen tror jeg ikke akkurat dette var en streetracer som mistet kontrollen....
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Trist når sånt skjer.. Lurer på hva som går igjennom hodet ditt rett før det smeller... nei huff..
Shattered Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Utifra bilen tror jeg ikke akkurat dette var en streetracer som mistet kontrollen.... Ja, var kanskje litt brutal der. Klart det er trist, det er helt jævlig. Men det så ut som, ut i fra bildene jeg så av buss og bil, at bilen har kjørt i feil fil. Og selv om det ikke var noen streetracer, kan det hende at han har kjørt fort.
bayerne34 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 dagens lille uhell, noen hadde mista en "liten" stein midt på veien, takk gud for at jeg chimsa opp motoren 3cm i helgen! low is a lifestyle
bayerne34 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 ser nå posten om ulykken lengre opp her, og må bare si at dette er utrolig trist! kondolerer til alle involverte!
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Trist når sånt skjer.. Lurer på hva som går igjennom hodet ditt rett før det smeller... nei huff.. Det eneste jeg husker jeg rakk tenke da jeg kræsja var "shit!!" Gikk skremmende fort gitt..
staM Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Begynner å bli lei av folk som alltid bruker argumentet: "den er grei fra A til B" om bilen sin. Kan de ikke bare innrømme at bilen er elendig?
Simpel Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Trist når sånt skjer.. Lurer på hva som går igjennom hodet ditt rett før det smeller... nei huff.. Det eneste jeg husker jeg rakk tenke da jeg kræsja var "shit!!" Gikk skremmende fort gitt.. Gikk nesten galt med meg på motorveien i Ukraina.. Plutselig var begge felt stengt og det gikk i 190.... Masse sleng og dekkskrik, men det gikk godt. Veldig nære! Syntes jeg hørte Fanden begynne å steike og leite etter skoene sine der.. Flink sjåfør vi hadde heldigvis (Flink, tja, nestenulykke er vel ikke bra men det smalt ikke og vi rakk atomrakettmuseet før det stengte).
M|Fjeld Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Trist når sånt skjer.. Lurer på hva som går igjennom hodet ditt rett før det smeller... nei huff.. Det eneste jeg husker jeg rakk tenke da jeg kræsja var "shit!!" Gikk skremmende fort gitt.. En skremmende opplevelse å kræsje.. Har vært i et par smeller før
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Mitt mareritt er fremdeles "golf 3 front i midtspeilet"... er det siste jeg så før hu kjerringa smalt i meg bakfra i 90km/t mens jeg stod stille... har vage minner fra at bilen snurra rundt flere ganger og at autovernet traff bilen flere ganger... Husker også at ALT gikk i slowmotion.. cd-spiller gikk saaaaaaakte ut fra plassen i midten og bak i baksetet...
Simpel Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Er det noe linsetekniske spissfinderier ute og går? Bilen ser da vitterlig bøyd ut..
316 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Er vel tatt med en crappy mobiltelefon, tror det er iPhone som er synderen.
Anbefalte innlegg