Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
SYKT :D

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10061049

Noen som vet hvor man får kjøpt et par slike??? :twisted::twisted:

Ser ut til at det blir rekkesekser i nye M3 ja. Jaja, nye RS4 har V8er og det samme har C-klasse AMG også :roll: Jævlig merkelig at det kun er BMW som skal ta downsizinga så seriøst, selv på M-modellene skal de prøve å være best i klassen når det kommer til miljø #-o Når det gjelder de vanlige bilene så ha både MB og Audi seksere som er like effektive som BMW sine nye turbofirere :(

Skrevet

Men tre turboer? 1 per andre sylinder hvor en av dem er elektrisk ellerno? Har hørt snakk om at BMW skulle bruke strømdrevende turboer, er sikker ikke på denne da :P

Skrevet
Men tre turboer? 1 per andre sylinder hvor en av dem er elektrisk ellerno? Har hørt snakk om at BMW skulle bruke strømdrevende turboer, er sikker ikke på denne da :P

Etter sånn jeg har forstått det så skal det vel være 2-stegs der ene steget er twin-turbo. 8)

Ser igrunn ingen bakdel med rekke sekser i m3 jeg. M3 har jo alltid vært en kjøremaskin, noe som for min del ikke betyr at den må være den med høyest toppfart. En mindre og lettere sekser kontra å putte stor åtter eller tier i den hjelper på vekt og vektfordeling, som vil hjelpe på kjøreegenskapene.

At auda putter v8 i sine biler spiller for meg ingen rolle. De understyrer ut i grøfta uansett :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...