Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen her som vet hvor det er mulig å få tak i ett 65-69 camaro prosjekt som ikke koster en million?

Hør med hu jeg anbefalte du... Hu er jo i amcarmiljø.

Skrevet
By the way... har noen andre hørt følgende argument fra et bilverksted i forbindelse med en ren garantisak:... "Det er ikke garanti på garantien!!"...

Altså... mitt autorisert BMW verksted her i Århus (som jeg ikke bruker fast fordi de er svindyre) forsøker å overbevise meg om at det ikke er garanti på et svinghjul de skiftet på garantien. Det kan da ikke være meningen at kundene ikke har garanti på nye deler og arbeidet med å montere delene. Hvem som betalte for delene vedrører etter min mening ikke selve garantien på delene inkl. arbeidet. Jeg tror bestemt at verkstedet må lenger ut på landet med denne bortforklaringen... eller hva mener panelet?... :)

Det kan lønne seg å føre en sak til topps. Etter å ha fremlagt min sak for de høye herrer i København (der hovedkontoret for mitt BMW verksted ligger) har de endret deres standpunkt og gitt meg fullt medhold i at svinghjulet inkl. clutchen skal byttes på deres regning. Takk for det... :)

Skrevet
Når vi er inne på mini,så er eieren av denne mini`en også eier av huset.

Legger til at det også står skilt med mini parking only på veggen :D

3g273rru9g3qa6k6cg15.jpg

Skinkerytter-faktoren er høy ja...

[-X[-X

Skrevet

I motsetning til Erebus (tydligvis) så er jeg mer en sikker nok på min legning til at jeg lett hadde kjørt mini. Jeg ser minien for det den er, nemlig en morsom liten bil, og ikke et motetilbehør for homofile som dere ser ut til å betrakte det som.

Skal vedgå at en sen jubileumsmodell av det gamle karroseriet hadde vert å foretrekke, men synes fortsatt at den nye er en flott bil til tross for at den har lagt på seg noen kilo.

Skrevet

Tittet litt på denne i dag:

00_1167125031_xl.jpg

Men svært mager servicehistorikk de siste 10 år, Kamrembytte en eller annen dato før 2000 ( muligens 90-tallet), litt hanglete girkasse og div gjør at jeg blir litt skeptisk...

Må nok regne med en 40-50.000 i påkost....

Skrevet

Jeg har dame, jobber på bavaria, utrolig sikker på min egen legning.

Å ja, jeg kjører mini! And I am proud of it!

Skrevet
I motsetning til Erebus (tydligvis) så er jeg mer en sikker nok på min legning til at jeg lett hadde kjørt mini. Jeg ser minien for det den er, nemlig en morsom liten bil, og ikke et motetilbehør for homofile som dere ser ut til å betrakte det som.

Skal vedgå at en sen jubileumsmodell av det gamle karroseriet hadde vert å foretrekke, men synes fortsatt at den nye er en flott bil til tross for at den har lagt på seg noen kilo.

Det har ikke noe med det å gjøre. Jeg vet jeg er hetero, og ser derfor ikke noe poeng i å kjøre rundt i en homsebil som alle karer ler av.

Mini er supergay.

Skrevet

Hehe, for øyeblikket, så nei, men neste bil blir nok en BMW touring.

Må jo ha noe med bedre plass etterhvert:)

Skrevet

Erebus er bare litt barnslig av seg. Ikke noe å bry seg om.

Er igrunn av den oppfatning av at de mer velstående homofile har mer sansen for søte små mercedes roadstere, enn hva de har til mini. Antagelig noe med at mini er en relativt billig bil, og ikke betraktet som status bil.

Skrevet
Erebus er bare litt barnslig av seg. Ikke noe å bry seg om.

Er igrunn av den oppfatning av at de mer velstående homofile har mer sansen for søte små mercedes roadstere, enn hva de har til mini. Antagelig noe med at mini er en relativt billig bil, og ikke betraktet som status bil.

He he. Var det et stikk til meg? Ikke eier jeg noen mercedes roadstere heller....

En SLK 320 hadde derimot ikke vært meg imot...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...