flonoen Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Synst den er skamfet den porschen. Eneste er felgene og rattet som skurrer litt. Setene ser iallefall latterlig bra ut, spør du meg! Og det er jo små modifikasjoner som skal til før du har den som du vil ha den!
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Joa, men 150.000 for en 944 turbo... Jeg tenker umiddelbart 70-80k for noe sånt..
Fredrik Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 I motsetning til Erebus (tydligvis) så er jeg mer en sikker nok på min legning til at jeg lett hadde kjørt mini. Jeg ser minien for det den er, nemlig en morsom liten bil, og ikke et motetilbehør for homofile som dere ser ut til å betrakte det som.Skal vedgå at en sen jubileumsmodell av det gamle karroseriet hadde vert å foretrekke, men synes fortsatt at den nye er en flott bil til tross for at den har lagt på seg noen kilo. Jeg liker også Mini, men jeg hadde nok gjort den så maskulin som mulig. Jeg tar gjerne en mørkegrønn (alternativt BRG) standard Cooper Works med sort skinninteriør (ingen combofarger) og Union Jack på taket som en morrobil. 211 HK i en såpass agil og liten bil er helt greit i min verden...
asv Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Erebus er bare litt barnslig av seg. Ikke noe å bry seg om.Er igrunn av den oppfatning av at de mer velstående homofile har mer sansen for søte små mercedes roadstere, enn hva de har til mini. Antagelig noe med at mini er en relativt billig bil, og ikke betraktet som status bil. He he. Var det et stikk til meg? Ikke eier jeg noen mercedes roadstere heller.... En SLK 320 hadde derimot ikke vært meg imot... Det var ikke et stikk. Det var bare en observasjon. Kan igrunn ikke si at jeg så ofte har hørt om Mini i sammenheng med homofile noe særlig. Stort sett bare av tullinger på internett som tror de er tøffe når de kommer med sånne bemerkninger, og antagelig aldri har vert i nærheten av en ny mini engang. At det ofte kommer frem i filmer og media at det er jentebil kan jeg heller gå med på.
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Erebus er bare litt barnslig av seg. Ikke noe å bry seg om.Er igrunn av den oppfatning av at de mer velstående homofile har mer sansen for søte små mercedes roadstere, enn hva de har til mini. Antagelig noe med at mini er en relativt billig bil, og ikke betraktet som status bil. He he. Var det et stikk til meg? Ikke eier jeg noen mercedes roadstere heller.... En SLK 320 hadde derimot ikke vært meg imot... Det var ikke et stikk. Det var bare en observasjon. Kan igrunn ikke si at jeg så ofte har hørt om Mini i sammenheng med homofile noe særlig.
Fredrik Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Joa, men 150.000 for en 944 turbo...Jeg tenker umiddelbart 70-80k for noe sånt.. I så fall skal 951´en (944 Turbo) være original og i tilnærmet mint condition. Fremstår en 951 som annet enn prima vare bør man styre unna. Motoren og drivverket lever et hardt liv og må noe større gjøres er det dyrt. Et fornuftig alternativ er S2 modellen. Den er i praksis en prototype på 968 modellen (som rent teknisk er en 944 S3). Jeg har som mange vet skrevet ganske mye om disse eldre Porschemodellene i min egen kanal/tråd...
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Enig, men jeg kan spare meg for det Gatebil-interiøret i den bilen...
asv Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Om du hadde hatt kapasitet til å lese litt lenger du så hadde du kanskje forstått. Med stort trykk på kanskje. Du ser ut til å være ganske selektiv med hva du vil forstå og ikke.
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Leste hele posten din, og den er bare full av antagelser og påstander. Har 3 venninner med Mini som jeg sitter på med iblandt, greie biler for all del. Og jeg er like lite tøff på internett som jeg er i virkeligheten, med mine 1.90 og 100 kilo Det er sikkert mange som synes min beskjedne 190E samt min Fiat Grande Punto i ferrari-rød også er svært homofile biler, noe som ikke bryr meg så veldig. Jeg er kjempefornøyd med de Om det er fordi det ikke treffer et ømt punkt, skal stå uskrevet
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Den ene er forresten kamo, den andre turkis... og den tredje mensen-rød. He he.
VegarVS Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Eneste som er kjipt er når man har en bil man er fornøyd med, så kommer folk å rakker ned på den. Men man må bare se bort fra usakligheter og kose seg men den bilen man har. Om det en en rød Fiat, gammel merce, ny mini, ny BMW eller en gammel lada! Samma det! Folk for kjøre de bilene de vil:)og være fornøyde med dem:)
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Det er jeg helt enig i. Grunnen til at jeg fleiper litt ekstra med deg om det, er at du ble så kokende forbanna for det. Det er litt ekstra artig da vet du... Men det civic-kjøpet ditt skjønner jeg lite av
asv Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Jeg forstår meg farsken ikke på deg Erebus. Ene sekundet er du bare full i dritt og kødder, før du i neste sekund leker seriøs og forsvarer deg med selvmotsigelser. Du oppfører deg uforskammet ovenfor forumets mini eiere, og spesielt kødder du med bmwlærling. Du kaller mini for en homofil bil i ene sekundet, men igjen i neste så sier du at det er greie biler. Har ikke noe imot deg, men oppførselen din med stadig tull og dritt har jeg lite til overs for. Og av den grunn gidder jeg ikke diskutere dette her noe mer.
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Iblandt fleiper og spøker jeg, i andre sammenhenger er jeg seriøs. Du synes det er uforskammet å fleipe med at Mini er en homobil, da synes jeg lista di ligger ganske lavt for hva du føler deg fornærmet over. En bil kan forøvrig være grei selv om den utstråler..en feminin aura. Det ene ekskluderer ikke det andre. Jeg må forøvrig medgi at jeg har en svakhet for det å fleipe med selvhøytidelige folk som ikke evner å le av seg selv. Virker litt som om du sogner til den kategorien. Det som er så greit med et forum er at du bare kan plassere folk på ignore om du ikke er interessert i å lese postene deres!
asv Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 De som kjenner meg vet at jeg på ingen måte er selvhøytidelig. Jeg er bare mektig lei av tullinger med stor e-penis som troller rundt på diverse forum. De skaper dårlig stemning, kvalme og lager alt for mye bråk. Jeg mener at politimester bastians lov burde være en gylden regel på alle forum. Og når det gjelder spøking så er dette en kunst når det foregår over nett. Det som kan være ment som en spøk kan veldig ofte komme ut på en måte der mange vil tolke det spydig. Så var mine siste ord sagt. Nå er det vaskedag...
Anbefalte innlegg