Erebus Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Haha, du skulle kjørt han til helvete for å forhandle videre, og så dratt derfra!
hermanoo90 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Jeg svarte med god trøndersk; "Nei bættere, du får finn dæ eitt fly heimatt, for æ tar me mæ biln å kjøre tebakers igjen!" Jeg ble rett og slett så forbandet, at jeg dro fra plassen uten å si noe mere.. haha, det hadde jeg også gjort for en tulling...... bra jobba!!! haha
Shattered Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 jah.......... Åfy... Noen som kan forklare hvorfor bilen min blir møkkete før den tørker? Jeg prøver å holde den ren Skulle tørke over med mikrofiberklut, og den ble like jævlig som før vask før jeg var ferdig!
flonoen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Tøff den gule der da! Bra noen tør å skille seg skikkelig ut! Og ser jo faktisk gjennomført ut, iallefall på avstand.
Markus E30 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Noen som kan forklare hvorfor bilen min blir møkkete før den tørker? Jeg prøver å holde den ren Skulle tørke over med mikrofiberklut, og den ble like jævlig som før vask før jeg var ferdig! Deler av bilen tørka og så møkkete ut før du rakk å bruke mikrofiberkluten?
Shattered Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Noen som kan forklare hvorfor bilen min blir møkkete før den tørker? Jeg prøver å holde den ren Skulle tørke over med mikrofiberklut, og den ble like jævlig som før vask før jeg var ferdig! Deler av bilen tørka og så møkkete ut før du rakk å bruke mikrofiberkluten? Ja Den hadde tørka før jeg rakk å starte, og var like møkkete som før vask
Markus E30 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Som Jordfræsar sier, du må nok avfette og vaske på nytt
Shattered Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Som Jordfræsar sier, du må nok avfette og vaske på nytt Oki!
Jordfræsar Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Som Jordfræsar sier, du må nok avfette og vaske på nytt Oki! Jeg pleier ofte å ta en børsteløs vask på stættåil før jeg vasker grundig selv. Grunnen er å få underspylt frøkna + vaske bort en god del salt og anna møkk fra vinteren. Vasken har jo avfetting o.l. så hjelper litt...
hermanoo90 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Som Jordfræsar sier, du må nok avfette og vaske på nytt Oki! Skyll først bilen med vann, helst høytrykk Derretter påfør avfetting la virke i 1-2 min Skyll av avfetting Vask med såpe Skyll av såpe Tørk Så vask felger med samme prosedyre bruk gjerne felgrens Tørk dørlister, og kniker og knoker , bagasjelokk lister , åpne panseret osv, masse såpe/vann lurer seg her og blir liggende. Tørk av vindushviskere Slik vasker jeg bil =)
Anbefalte innlegg