Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg svarte med god trøndersk; "Nei bættere, du får finn dæ eitt fly heimatt, for æ tar me mæ biln å kjøre tebakers igjen!" Jeg ble rett og slett så forbandet, at jeg dro fra plassen uten å si noe mere..

haha, det hadde jeg også gjort :lol::applause:

:applause::applause::applause:

for en tulling...... bra jobba!!! :D haha

Skrevet
jah..........

Åfy... [-X:applause:

Noen som kan forklare hvorfor bilen min blir møkkete før den tørker? #-o Jeg prøver å holde den ren :P Skulle tørke over med mikrofiberklut, og den ble like jævlig som før vask før jeg var ferdig!

Skrevet

Noen som kan forklare hvorfor bilen min blir møkkete før den tørker? #-o Jeg prøver å holde den ren :P Skulle tørke over med mikrofiberklut, og den ble like jævlig som før vask før jeg var ferdig!

Deler av bilen tørka og så møkkete ut før du rakk å bruke mikrofiberkluten? :)

Skrevet

Deler av bilen tørka og så møkkete ut før du rakk å bruke mikrofiberkluten? :)

Ja :P

Den hadde tørka før jeg rakk å starte, og var like møkkete som før vask :P

Skrevet
Som Jordfræsar sier, du må nok avfette og vaske på nytt :P

Oki! :P

Jeg pleier ofte å ta en børsteløs vask på stættåil før jeg vasker grundig selv. Grunnen er å få underspylt frøkna ;) + vaske bort en god del salt og anna møkk fra vinteren. Vasken har jo avfetting o.l. så hjelper litt...

Skrevet
Som Jordfræsar sier, du må nok avfette og vaske på nytt :P

Oki! :P

Skyll først bilen med vann, helst høytrykk

Derretter påfør avfetting la virke i 1-2 min

Skyll av avfetting

Vask med såpe

Skyll av såpe

Tørk

Så vask felger med samme prosedyre bruk gjerne felgrens :)

Tørk dørlister, og kniker og knoker , bagasjelokk lister , åpne panseret osv, masse såpe/vann lurer seg her og blir liggende. Tørk av vindushviskere :)

Slik vasker jeg bil =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...