Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blåser ifra deg ihvertfall Noekult med min råååsterke 132 hesters 2.3 liter med bjørnete 200 NM ved 3500 NM! :P

Jeg har sikkert 70 effektive hk nå... lol... Jeg prøver ikke å gasse på engang, man oppnår ingenting, bare høyere bensinforbruk!

Apropos japsebiler. Noen som har testa Lexus og har kommentar på kvalitetsfølelse der? Lurer på hvordan de er i forhold til Toyota-kusinene sine.

Lexus (de store iallefall ) har veldig god kvalitetsfeeling...

og den "død motor" feeling hadde jeg også med jaguaren den første tiden... gasset og ingenting skjedde...bare mer bensinforbruk... men etter å ha grisa den hardt siste par ukene har den virkelig "løsna"... og går relativt ok nå :)

Skrevet
Blåser ifra deg ihvertfall Noekult med min råååsterke 132 hesters 2.3 liter med bjørnete 200 NM ved 3500 NM! :P

Jeg har sikkert 70 effektive hk nå... lol... Jeg prøver ikke å gasse på engang, man oppnår ingenting, bare høyere bensinforbruk!

Apropos japsebiler. Noen som har testa Lexus og har kommentar på kvalitetsfølelse der? Lurer på hvordan de er i forhold til Toyota-kusinene sine.

Lexus (de store iallefall ) har veldig god kvalitetsfeeling...

og den "død motor" feeling hadde jeg også med jaguaren den første tiden... gasset og ingenting skjedde...bare mer bensinforbruk... men etter å ha grisa den hardt siste par ukene har den virkelig "løsna"... og går relativt ok nå :)

Jeg hadde også død motor feeling. Men jeg flytta inn i stempemet og ommøblerte litt. Stempelringen fikk ny tapet og stempelveggen(?) fikk nytt malingsstrlk med fsrge s0502y.. Jeg boddr delvis komfortabel i drn motoren, men bilen gikk mye bedre.. På linje mrd dekalgrimming!

Skrevet
Nettopp dette er en av hovedpunktene når folk hyller Honda NSX. Det er en bil du kan strekke ut på gira, uten å måtte spikre paller med breivik og Arfan Bhatti.

Gi bånn gass med en Nissan GTR og snakk med kompiss i 3-4 sekunder, så er du plutselig oppe i 180 liksom... da ryker du rett inn!

¨

nå er jo ikke bhatti fengslet da...

Skrevet

hmm... jeg har no turbo liggende..vil du låne? :P

faen.. må ha sigg...er 3min å gå fra sofaen og ned til sjappa... men er så mye bråk og fulle folk ute..lurer på omjeg skal dra eller ikke..hmm...

Skrevet

Haha, erebus! Du er jaggu litt av en type! Er på hyttetur å så rant jeg på ski igår! Gikk fint det , helt til jeg skulle skli på magen utfor en bakke:P da smalt det i kneet gitt:P

Skrevet

Nei idag er det verre, for alkoholen er ute av kroppen nå! Blir nok dama som må kjøre hjem i dag ja:P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...