Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over alle de som skal trene nå for å få "sommerkroppen" -.-

Det er så deilig å trene på morningene før jobb, men idag var det ikke planlagt å jobbe, så jeg måtte trene etter jobb.. ende opp med at jeg snudde med en gang jeg kom inn døra, jeg drar heller ned igjen ikveld.

Mye mindre folk, og mindre stressende da :)

Men trening halv fem (og før 9 på fridager) vil alltid være det beste :D

Skrevet
Jeg blir så oppgitt over alle de som skal trene nå for å få "sommerkroppen" -.-

Det er så deilig å trene på morningene før jobb, men idag var det ikke planlagt å jobbe, så jeg måtte trene etter jobb.. ende opp med at jeg snudde med en gang jeg kom inn døra, jeg drar heller ned igjen ikveld.

Mye mindre folk, og mindre stressende da :)

Men trening halv fem (og før 9 på fridager) vil alltid være det beste :D

Går heller for morgenkoppen! Gjerne kaffe :mrgreen:

Skrevet

ene er pinne apparat mens andre er mig/mag apparat

hvis du skal ha deg sveis så hadde jeg heller kjøpt meg et brukt et til ca samme pris som er bedre.

Tok det mig/mag apparatet, fikk det av sjefen så samma egentlig :lol: for godt utført svartarbeide :mrgreen: . Får vel lære meg å sveise nå da :? Kan jeg sveise tynnplate(bil?) med MIG?

Skrevet

ene er pinne apparat mens andre er mig/mag apparat

hvis du skal ha deg sveis så hadde jeg heller kjøpt meg et brukt et til ca samme pris som er bedre.

Tok det mig/mag apparatet, fikk det av sjefen så samma egentlig :lol: for godt utført svartarbeide :mrgreen: . Får vel lære meg å sveise nå da :? Kan jeg sveise tynnplate(bil?) med MIG?

funker nok til bil ja.

spørs litt hvor mye man kan stille strømmen på det

Skrevet

Jeg har...

Aner ikke noe om forbruket, da dette ikke er noe jeg bryr meg døyten om, men er overhodet ingen tvil om at gassresponsen ble klart bedre.

Sjekk www.bimmerforums.com Mange der som har montert disse, både på V12 og V8. Bare pass på at du eventuelt kjøper fra Wokke i Tyskland og ikke noen andre. Var en i Statene som kopierte chipene til Wokke og solgte på eBay. Flere som var plaget med at disse ikke fungerte som de skulle...

Skrevet

Vel, der begynte Paradise Hotel som kjærringa selvfølgelig skal se på..

Gud så godt det er å vite at man skal reise på sjøen på onsdag.

Skrevet
Vel, der begynte Paradise Hotel som kjærringa selvfølgelig skal se på..

Gud så godt det er å vite at man skal reise på sjøen på onsdag.

samme her hjemme! dama sitter klistra i sofaen her ;) tok op laptoppen jeg da..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...