Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Da er det i boks 4 felt fra Eidsvoll til Stange starter bygginga etter påske. Da er nesten hele strekka ferdig... snart!
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Ja sikkert noe sånt... De har vel regna på at tur-retur Hamar - Oslo blir 700-ish.
asv Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Hæ? Må visst finne seg alternativ rute på oslo turer i fremtiden altså...
oddis Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Og 400 spenn i bom for å kjøre til Hamar www.hideplates.com Krigen har startet forlengst.
fish Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 eller kone mot meg...siden jeg sukker og er oppgitt og setter meg for ofte...og blir varm og svett...og sliten.... hahaha Hehe! Jeg har det også med å bare sette meg en plass og sitte der til vi skal videre til neste avdeling, for så å finne en stol eller krakk der jeg kan sett meg på Hvis jeg ikke går i resturanten da Dæven! Tror jeg har ett kvinnelig gen jeg da, for det er jeg som drar kjærringa rundt på IKEA. I -04 når hu var 7-8 mnd høygravid dro jeg henne med 3 runder på en dag inne på IKEA. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?bx3312 Sent from my iPhone using Tapatalk.
Ostnes Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Da er det i boks 4 felt fra Eidsvoll til Stange starter bygginga etter påske. Da er nesten hele strekka ferdig... snart! Først må de fikse autovernet jeg reiv med meg natt til torsdag.. Like før fotoboksa..
liffi Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Parkerte på et utsiktpunkt borti her, setter meg på panseret å skuer utover! Da hører jeg bak meg " skikkelig klassiker detta!" Og brått var man i prat med en skikkelig BMW entusiast, nr. seks i BMWCCN var han visst! Trivlig kar Gøy med gammal BMW da! Satt på panseret p spiste baggis jeg å !!
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Da er det i boks 4 felt fra Eidsvoll til Stange starter bygginga etter påske. Da er nesten hele strekka ferdig... snart! Høres bra ut det der, selv om det ikke er lange biten. Hvor langt opp går firefelten i dag da, går den helt til Minnesund eller stopper den rett etter Gardermoen? Er så lenge siden jeg har vært i de traktene der Helt fornøyd blir jeg ikke før de er ferdig med firefelt fra Hamar-Kr sand slik planen er, er jeg heldig så kan kanskje barnebarna mine kjøre firefelts til Harmar. I allfall med den farten det er i veipolitikken her i landet Hjelper jo nå som dem åpner firefelts fra Langangen, gjenstår bare en liten bit med Larvik så er det firefelts til Oslo. Her lengre sør går det treigt, iallfall mellom Grimstad og Porsgrunn hvor veiene er håpløse og tar mange liv i året Kanskje jeg kan kjøre firefelts til Oslo når jeg skal på Veterantreff med E90en en gang i framtiden, hehe
haybimmsen Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Ingen som kan lakk som jeg kan spørre ut litt om på pm?
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Da er det i boks 4 felt fra Eidsvoll til Stange starter bygginga etter påske. Da er nesten hele strekka ferdig... snart! Høres bra ut det der, selv om det ikke er lange biten. Hvor langt opp går firefelten i dag da, går den helt til Minnesund eller stopper den rett etter Gardermoen? Er så lenge siden jeg har vært i de traktene der Helt fornøyd blir jeg ikke før de er ferdig med firefelt fra Hamar-Kr sand slik planen er, er jeg heldig så kan kanskje barnebarna mine kjøre firefelts til Harmar. I allfall med den farten det er i veipolitikken her i landet Hjelper jo nå som dem åpner firefelts fra Langangen, gjenstår bare en liten bit med Larvik så er det firefelts til Oslo. Her lengre sør går det treigt, iallfall mellom Grimstad og Porsgrunn hvor veiene er håpløse og tar mange liv i året Kanskje jeg kan kjøre firefelts til Oslo når jeg skal på Veterantreff med E90en en gang i framtiden, hehe Snakka litt med farsan om saken. Anbudet de vant på nå gjelder første fase av 3. Så det er nå snakk om 1/3 av ruta Eidsvoll - Stange. De 2 siste blir det anbud på om ikke lenge. Så Veidekke tar ikke hele strekka grunnet kapasitet og ønsket om oppdeling av strekka. Strekka fra Gardermoen - Eidsvoll er allerede ferdig (faktisk). Er også en strekke som er klar etter Eidsvoll mot Hamar, den er mer "inni" lændet. Det er den strekka de skjøter på med 8 felt nå. De er glad i hulter til bulter bygging. Taktisk plassering av rasteplass/pauserom skjønneru. Gjerne nærmest Espa for da kan de hive i seg noen boller på vei til arbeid. Måtte også spørre om bompenger og kostnadene. Trur det er rundt 90kr Hamar - Oslo. 180 totalt... skal vel overleve på det.
noekult Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 180 kr. tur/retur? Villt! Har for lengst sluttet å dra til Svinesund pga. bom-orgi på vei dit og tilbake... Blir altfor mye for en harrytur, spiser opp alt jeg sparer inn jo... Så det har blitt Charlottenberg de senere åra... Kjipt for de som pendler Hamar - Oslo...
flonoen Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Kjipt for de som bor i afrika og ikke vet hvordan de skal få råd til mat i morgen også.
Robkill Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Parkerte på et utsiktpunkt borti her, setter meg på panseret å skuer utover! Da hører jeg bak meg " skikkelig klassiker detta!" Og brått var man i prat med en skikkelig BMW entusiast, nr. seks i BMWCCN var han visst! Trivlig kar Gøy med gammal BMW da! Satt på panseret p spiste baggis jeg å !! Jadajada, det gjorde du!
Jørgen Lie Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Noen som har forslag til tekst på utstillings-skilter på E30`n?
Anbefalte innlegg