jorg1s1 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Dagens gullkorn: De fleste her med E30 har vel vært borti MiM-felger en gang, gode klassikere og er sikkert de felgene for E30 etter originalfelgene det finnes flest av. Tenkte å få tak i et par til banekjøring, så tok kontakt med en fyr som sa han hadde sett sett slike til salgs her inne. Så for meg å måtte punge ut en lapp eller to avhengig av tilstand på felger og dekk. Svaret jeg fikk: Hei,MiM Juventus 7,5x15 ET11 mener jeg å huske. Kan dobbelsjekke når jeg kommer hjem. To gode dekk og to ok dekk. Det er de felgene jeg har minst lyst til å selge faktisk. Men selger de for 8k. Jeg vet det er stiv pris, og de er ikke renoverte enda engang. Men såpass er de verdt for meg. Holder til på Jessheim.
Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Ser den og høyner med disse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32895405 Skeptisk til prisen selv med den km-standen. Hehe, du kjenner mine "ømme" punkter Nydelig den E24en der, selv om prisen er litt for mye forlangt selv for en M635CSI Den dagen det står en F10 530XD eller 535I og en strøken E24 i min garasje, da er jeg lykkelig. Da skulle jeg ikke forlangt noe mer av livet
Dirty Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Dagens gullkorn:De fleste her med E30 har vel vært borti MiM-felger en gang, gode klassikere og er sikkert de felgene for E30 etter originalfelgene det finnes flest av. Tenkte å få tak i et par til banekjøring, så tok kontakt med en fyr som sa han hadde sett sett slike til salgs her inne. Så for meg å måtte punge ut en lapp eller to avhengig av tilstand på felger og dekk. Svaret jeg fikk: Hei,MiM Juventus 7,5x15 ET11 mener jeg å huske. Kan dobbelsjekke når jeg kommer hjem. To gode dekk og to ok dekk. Det er de felgene jeg har minst lyst til å selge faktisk. Men selger de for 8k. Jeg vet det er stiv pris, og de er ikke renoverte enda engang. Men såpass er de verdt for meg. Holder til på Jessheim. Haha, har en pose med hundedritt fra sist gåtur med hunden 500.- i kveld!
knut_olestad Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Ser den og høyner med disse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32895405 Skeptisk til prisen selv med den km-standen. Hehe, du kjenner mine "ømme" punkter Nydelig den E24en der, selv om prisen er litt for mye forlangt selv for en M635CSI Den dagen det står en F10 530XD eller 535I og en strøken E24 i min garasje, da er jeg lykkelig. Da skulle jeg ikke forlangt noe mer av livet For den prisen der har du en E24 Alpina B7, nesten så jeg tar den tror jeg http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=wu1bglkjtcjf
316 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 "Råning" har fått en ny vri her i byen. I stedet for å cruise rundt som før har jeg observert at folk parkerer utenfor rådhuset i storgata og sitter på en benk og spiser is/skravler. I dag sto det en E90 Hartge (dekaltrimma hvertfall), en Evo 6 og en E63 der. Ingen dårlig trend det, altså!
noekult Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Bare jeg som ikke er betatt av mystikken rundt Alpinaer? Eeeelsker ///M-biler, men i Alpina-verden er jeg helt lost på hva som er rått og hva som er lettere modifisert. Så. Mange. Modeller.
316 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Baconsurret kyllingfilet i dag. Pakket inn i folie sammen med timian, soltørkede tomater, ost, hvitløksbåter og kvernet pepper. Blir MEGET spennende! Har trua jeg!
wicky124 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 story of my cars lifes... masse fuglebæsj på grønne nyvaska biler... og jah i got pm...i check around...and tell u
Anbefalte innlegg