RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 .....eeeeehh, neii??? Her gjør vi det hver helg..
Kvasi Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Spørsmål: Er det vanlig for gutter å runke sammen?Det de gjør på paradise hotel nå ihvertfall. Er ikke helt sikker på hva jeg har minst lyst til, å runke sammen med noen eller se på paradise hotel. Begge deler er jo selvmordsgrunnlag..
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Hva faen?:http://www.tv2.no/underholdning/broom/h ... 33519.html De måtte altså lage en svær rød sirkel for at folk skulle klare å få med seg poenget med bildet? Er forøvrig veldig spent på hvordan den veltet ved å fylle diesel. Kan faktisk forklares ganske så naturlig. Høyt tyngdepunkt, fart, og en dert av Volvo's dårlige kunnskaper med luftfjæring. Jeg vet om biler som har fått et akutt trykkfall på forskjellige kretser, og rett og slett veltet stillestående på flat vei..
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Kan faktisk forklares ganske så naturlig. Høyt tyngdepunkt, fart, og en dert av Volvo's dårlige kunnskaper med luftfjæring. Jeg vet om biler som har fått et akutt trykkfall på forskjellige kretser, og rett og slett veltet stillestående på flat vei.. Det hadde vært et veldig interessant skue.
noekult Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Spørsmål: Er det vanlig for gutter å runke sammen?Det de gjør på paradise hotel nå ihvertfall. Serr??
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Kan faktisk forklares ganske så naturlig. Høyt tyngdepunkt, fart, og en dert av Volvo's dårlige kunnskaper med luftfjæring. Jeg vet om biler som har fått et akutt trykkfall på forskjellige kretser, og rett og slett veltet stillestående på flat vei.. Det hadde vært et veldig interessant skue. Absolutt. Jeg har veltet pga høyt tyngdepunkt, så jeg vet hvordan det er. angående den andre saken så burde det være mulig å finne det på nett.
M|Fjeld Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Spørsmål: Er det vanlig for gutter å runke sammen?Det de gjør på paradise hotel nå ihvertfall. Er ikke helt sikker på hva jeg har minst lyst til, å runke sammen med noen eller se på paradise hotel. Begge deler er jo selvmordsgrunnlag.. Syke mennesker! Er vel en tradisjon et sted i østen
Markus E30 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Greit oppsumert.Så, om olja kutter i morgen, har vi igjen kanskje 10 år på oljepenger Tjohei 100 millioner millioner liter olje tar ikke slutt i morgen
Thomaz Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 .....eeeeehh, neii??? Her gjør vi det hver helg.. Samles å spiller kjeksen vi. Runker på en kjeks, og han som kommer sist må spise
noekult Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Jeg har vært i foredrag med kommunikasjonssjefen til Aker Solutions. Slapp av, olja tar ikke slutt - hvertfall ikke de neste 30 årene. Nesten sikker på at grønne byråkratene vil kvele all privatbruk av oljebasert drivstoff før oljen faktisk vil ta slutt...
Kvasi Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 .....eeeeehh, neii??? Her gjør vi det hver helg.. Samles å spiller kjeksen vi. Runker på en kjeks, og han som kommer sist må spise Så prematur ejakulering er the shit på/i fenstad?
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Så prematur ejakulering er the shit på/i fenstad? Trodde det var tingen uansett, jeg? Hvordan skal du ellers rekke å gjøre deg ferdig i reklamepausen? Det er jo uansett om å bli ferdig før kjærringa, ellers har du tapt.
knut_olestad Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Hva faen?:http://www.tv2.no/underholdning/broom/h ... 33519.html De måtte altså lage en svær rød sirkel for at folk skulle klare å få med seg poenget med bildet? Er forøvrig veldig spent på hvordan den veltet ved å fylle diesel. Må ha vært ett helvetes trykk i pumpa
Anbefalte innlegg