Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å "overstyre" kinninga på startknappen på e87? Sliter med å få start på en, tror det hadde hjulpet med litt mer en et halvt sekund snurr på startmotoren om gangen. Og hvordan er glødinga, den gløder når man låser opp bilen? Eller når man åpner førerdøra?

Skrevet
Går det an å "overstyre" kinninga på startknappen på e87? Sliter med å få start på en, tror det hadde hjulpet med litt mer en et halvt sekund snurr på startmotoren om gangen. Og hvordan er glødinga, den gløder når man låser opp bilen? Eller når man åpner førerdøra?

Den gløder når det er såppas kaldt at den mener den trenger gløding.

Da kommer det opp ett glødetegn i instrumentet når du trykker på knappen.

Å for å få mere kinning så er det vell bare å holde inn knappen?!

Skrevet

Batteriet var flatt ja, men sto med startkabler fra en annen bil, fremdeles virka starteren litt slapp. Men den snurra iallefall.

Batteriet står til lading nå.

Skrevet

Ahh... Fine lørdagskvelden. Folk på besøk, godt i glasset, kortspill og vi hører på radio "fræsarn" på AppleTV. :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet
Bare å hive seg ned forran tvn å slå på TV2 folkens :) TOP GUN!!!! :)

Så nettopp "Salò, or the 120 days of sodom". Sær og drøy film, men omtrent familievennlig etter å ha sett Serbian Movie for en stund tilbake. Men godt å få sett en fornuftig film før man legger seg, så top gun snurrer i bakgrunnen nå!

Skrevet

Hva tror dere om E61 eller E91 som Familiebil? noe spes jeg burde være oppmerksom på? hvilken motor burde jeg velge?! dette kommer til å bli en helårsbil, til å fra butikken / Jobben etc :)

Skrevet

550i eller 335i er sikkert like gode begge to til det bruket du forespeiler. Selv synes jeg m-sport e60/61 med grei senk og fine hjul er sinnsykt pent, men e91 blir jo fint det og med de samme modifikasjonene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...