wicky124 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Ja din tråd krever orgasmisk innlevelse i porschenes verden...Sorry meg om jeg ikke er så interessert i dine oldschool opplevelser I det siste har det jo kun vært deg og erebus som har diskutert? (ref innleggene mine i finn.no tråden) Er fullstendig klar over definisjonen på en diskusjon.. Problemet ligger mer i at du blir en kverulant så fort en annen ikke deler samme mening og oppfatning som deg. Kanskje du skal gå inn i deg selv (ikke fysisk) og faktisk se at det finnes en verden der ute som ikke er så glad i gjentagende bedrevitere? Og hvordan kan du avgjøre hvem som kan skrive i tråden du opprettet? Herved, slutt å skriv i tråder JEG oppretter, eller besvar innlegg JEG poster...Fornuftig? Dont think so
Fredrik Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Ja din tråd krever orgasmisk innlevelse i porschenes verden...Sorry meg om jeg ikke er så interessert i dine oldschool opplevelser I det siste har det jo kun vært deg og erebus som har diskutert? (ref innleggene mine i finn.no tråden) Er fullstendig klar over definisjonen på en diskusjon.. Problemet ligger mer i at du blir en kverulant så fort en annen ikke deler samme mening og oppfatning med deg. Kanskje du selv skal gå inn i deg selv (ikke fysisk) og faktisk se at det finnes en verden der ute som ikke er så glad i bedrevitere? Og hvordan kan du avgjøre hvem som kan skrive i tråden du opprettet? Herved, slutt å skriv i tråder JEG oppretter, eller besvar innlegg JEG poster...Fornuftig? Dont think so Dette er altså din mening og du er heller ikke velkommen i tråden pr. dato. Ergo spiller det ingen rolle for deg hvordan tråden er eller ikke er. Du skriver jo også tydelig at tråden ikke interesserer deg og dermed er den saken rimelig klar. Jeg skal nok også gjensidig holde meg vekk fra din tråd. Den er ikke videre interessant for meg. Du er flink til å karakterisere andre og andres motiver. Jeg vil anbefale deg å lese innledning i min tråd slik at du kan se hvorfor tråden i det hele tatt ble endret til den formen den har idag. Du kan også evt. lese innlegget vedr. Arne Næss for å se hvordan man etter min mening bør føre meningsutvekslinger/diskusjoner i et forum som bimmers.
Clerion Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Lurer på outback selv til vintern... Utrolig gode biler å kjøre Tar seg fram no jævli.
wicky124 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Lurer på outback selv til vintern... Utrolig gode biler å kjøre Tar seg fram no jævli. Dreiv og så på Outback selv...Ifølge utube er jo subaru best på fremkommelighet selv med bare ett hjul som har grep...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Da ble det jaggu sykkel til sommeren Grattis unge mann! Ingen kjøring før lappen nå
wicky124 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Da ble det jaggu sykkel til sommeren Grattis unge mann! Ingen kjøring før lappen nå aahh...sykkel... My dream..my death..
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Da ble det jaggu sykkel til sommeren YEAH BUDDY Grattis! Bare å sette din E30 og Blåmann på testamentet til meg, venter dem til høsten allerede
Jørgen Lie Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Fræsarn: Takk ......neida!! wicky: Kjør med fornuft så slipper man enmannsbolig hermanoo90: Takk ja! Haha, riktig riktig
noekult Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Da ble det jaggu sykkel til sommeren Gratulerer MC er noe helt eget!
Zibiri Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Okey forventa og få tilbake noen tusen på skatten nå... men sånn ble det ikke så kan noen smarte folk forklare meg dette? Jeg jobbet litt i sommerferien 2011 og tjente totalt det året ca 46,700kr. Jeg hadde fri kort som varte frem til 39,000kr, så alt fra 39k til 46,7k er det betalt 50% skatt på.... SÅ når jeg da altså har betalt 50%(!!!!!) skatt på det som er av skatt(over frikort grensen)....Hvordan i HELVETE er det da mulig at jeg skal BETALE 1,700kr i skatt da?! Hva skjer med verden?
hermanoo90 Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Okey forventa og få tilbake noen tusen på skatten nå... men sånn ble det ikke så kan noen smarte folk forklare meg dette?Jeg jobbet litt i sommerferien 2011 og tjente totalt det året ca 46,700kr. Jeg hadde fri kort som varte frem til 39,000kr, så alt fra 39k til 46,7k er det betalt 50% skatt på.... SÅ når jeg da altså har betalt 50%(!!!!!) skatt på det som er av skatt(over frikort grensen)....Hvordan i HELVETE er det da mulig at jeg skal BETALE 1,700kr i skatt da?! Hva skjer med verden? ring og spør
Anbefalte innlegg