M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Det er foreløpig min største opplevelse i livet!! Aldri hatt frysninger så lenge før.. Angus kommer på scenen og spiller introen til Highway to hell.....DET er det lite som slår!!!! AC/DC live er en av 100 ting man må oppleve før man dør!! Var også så heldig å stå nærmest scenen på alle de tre konsertene som var her sist
Kjexx Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Fikk akkurat mail. Hello, Although you might be apprehensive about my email as we have not met before,I am Mr martin delanoe,I am a Banker i work with Bank Of England,There is the sum of £20,600,000.00 in my Bank "Bank Of England"London, There were no beneficiaries stated concerning these funds which means no one would ever come forward to claim it. That is why I ask that we work together so as to have the sum transfered out of my Bank into your Bank Account or any other account of your choice. I will be pleased to see if you can help me and also be a good and trusted person. Once the funds have been transferred to your Nominated Bank Account we shall then share in the ratio of 60% for me, 40% for you,do send me a mail as soon as possible for more details Regards Mr delanoe martin
noekult Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Bilen min er hos rustsveiseren........ Jeg vil ha den nå ... Jeg ser andre folk med bilene sine, med sommerfelgene på, og god lyd ut av eksosen ((((((((((((((((((((((((((( Skal ut og cruise en tur i sola nå, helt uten mål og mening!
Kjexx Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Kjør på , Kjexx!!! Raske penger Jeg skrev: Wow, are you serious??
Erebus Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 høres ut som en bra deal egentlig! Sikkert bare noen få tusenlapper i administreringsgebyrer, det er verdt risikoen etter min mening
Kjexx Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Tror det er en mega deal. Helt utrolig at en som eier en bank vil gi meg 40% av pengene sine..
Erebus Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ja det napper litt i løken når man ser slikt...og så ser på rompa til dama, hahaha
Marius2002 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Noen som har kjerringråd mot vond rygg? Hadde drevet med svalestup i stua i natt(don't ask), samt noen heftige fall på skateboard idag...
Jørgen Lie Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Still deg rett opp og ned, med hender i krys foran brystet.. Få en kopis til og løfte deg mens han rykker deg bakover Det hjelper alltid!! Om ikke kan du jo ta en tur i skog og mark, det skal være bra for ryggen (uten skateboard)
Marius2002 Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Still deg rett opp og ned, med hender i krys foran brystet.. Få en kopis til og løfte deg mens han rykker deg bakover Det hjelper alltid!! Om ikke kan du jo ta en tur i skog og mark, det skal være bra for ryggen (uten skateboard) Hehe, er et helsikes regnvær her. Så det er uaktuelt idag. Er ingen i nærheten nå, samt har jeg vanskelig med å bevege meg i dette øyeblikket. Jeg skulle aldri dratt å skatet idag, men jeg var ikke akkurat edru når jeg dro, så tenkte ikke lengre enn nesen. Men men, får bite i det sure eplet og heller ta det rolig noen timer til.
rublings Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ute i knallværet i dag og prøvekjørte en 320cd sammen med Julianv. Positivt overrasket over motoren, dro godt og støyet lite. Bilen var dyr, så jeg forventet "mint" condition, men det var mye greier i interiøret. Utvendig var den strøken, motormessig virket det som den fjusket litt under jevnt gasspådrag. Dette var første gang jeg prøvekjørte både e46 og kabriolet, og begge deler ga mersmak. Noen som kan gi en pekepinn på hvordan en 318 143hk er i forhold til en 320d? Dette var forresten bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33488070
E-Evjen Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ute i knallværet i dag og prøvekjørte en 320cd sammen med Julianv. Positivt overrasket over motoren, dro godt og støyet lite. Bilen var dyr, så jeg forventet "mint" condition, men det var mye greier i interiøret. Utvendig var den strøken, motormessig virket det som den fjusket litt under jevnt gasspådrag. Dette var første gang jeg prøvekjørte både e46 og kabriolet, og begge deler ga mersmak. Noen som kan gi en pekepinn på hvordan en 318 143hk er i forhold til en 320d? Dette var forresten bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33488070 Jeg kan bekrefte at det er en nydelig bil. Hvis valget står mellom 318i og 320d ville jeg definitivt valgt 318i. Diesel blir feil i cab i mine ører. Har selv 320Ci med herlig sekserlyd som jeg personlig synes er helt riktig for en cab. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33912378
rublings Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ja, det kriblet godt i magen etterpå. Ikke så gøy å sette seg inn i E34 når turen var over. Ser at 318 og 320d er omtrent like raske til 100, med en liten fordel til dieselen. Jeg personlig hadde forventet betydelig med lyd fra dieselmotoren enn det som var tilfellet, så jeg ble veldig overrasket. Det beste er selvfølgelig sekser under panseret, og jeg syns facelift-fronten er penest. Slenger man på M-pakke og sportseter så er vel bilen komplett Dette er vel det nærmeste jeg kommer når det gjelder perfekt utgave på finn.no. Den mangler 6eren men har alt det andre. Klarer å tyde frem noen sportseter på bildene også http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33890857
Anbefalte innlegg