Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist søndag fant jeg postkassa mi i heia her med post inni, de hadde drampa den flat!

var så forbanna helt ny var den også, har noen sett prisene på ei postkasse er jo E30 Mtech priser :P

Skrevet

Vært en givende bil-helg.. Rasa fra meg i F10 525D i hvit med "alt" utstyr, samt 2010 320Cab også i hvit... Begge hadde brunt skinn... I like it 8)

Skrevet
Vært en givende bil-helg.. Rasa fra meg i F10 525D i hvit med "alt" utstyr, samt 2010 320Cab også i hvit... Begge hadde brunt skinn... I like it 8)

Høres ut som en artig helg :) Hvordan var F10 å kjøre med sekser diesel da? Har selv kun kjørt F10 523I og 520d :)

Skrevet

F10 med sekserdiesel/bensin er absolutt å anbefale :) Kjørte alt fra 520d til 535ia når jeg jobbet for Stenshagen Skøyen :) Knallgode biler som får terningkast 6 fra meg!

Skrevet

5serien var stor potent grandios og alt for komfortabel..Hvit med brunt skinn og piano-sort lakk på listene.. Stod på 9/10x19 hjul men var fremdeles masse gummi...Så komforten var der.. Må si jeg ble imponert av hvor "tung" den føltes når man bare cruisa i rushen...men ble veldig lett og "sporty" når man ga på litt og kasta den inn i svinger.. Alt var lydløst og girkassen var alt for myk til at man faktisk la merke til giringen (er vant med jaguaren for tiden..der merker man girskift) Ikke var den særlig tørst heller... Alt i alt en bil jeg ble VELDIG imponert over og som jeg egentlig kunne tenkt meg som en verdig arvtaker til sjuern...

3er cabben var som cabber flest... Hvit med brunt skinn og M-pakke.. Denne var hakket mer kjøreglad enn femmern.. Kjørte begge bilene på samme strekning med blandet kjørestil og treern var klart mest spenstig (kanskje pga taket var nede og sola var på sitt beste?) Men for min del ble den en smule for trang og liten..Vant til litt størrelse på bilene (synes jaguaren er trang..) Men en ting må sies... Bilen trekker VELDIG mye oppmerksomhet i byen :P Og enda en ting.. Tak-konstruksjonen når man åpner/lukker taket er en egen kunstform.. Måten taket og bagasjelokket deler seg på er en ren nytelse å se på..Tror vi åpna/lukka den 5-6 ganger på rad kun for å se skjønnheten :P

Skrevet
5ern var grandios... Stor og kraftig og veldig potent... Men treer-cabben var faktisk mer givende.. Nå kjørte jeg ikke akkurat spenstig eller aktivt/gris med noen av bilene, men ble veldig overrasket over hvor komfortabel 5ern var.. nesten så jeg vil ha en slik en... (nesten like stor som sjuern min)

Ja... Nye 5`ern er stor. Dem blir jo bare større og større...

o3ofw010gjrdafr80195.jpg

Skrevet
5ern var grandios... Stor og kraftig og veldig potent... Men treer-cabben var faktisk mer givende.. Nå kjørte jeg ikke akkurat spenstig eller aktivt/gris med noen av bilene, men ble veldig overrasket over hvor komfortabel 5ern var.. nesten så jeg vil ha en slik en... (nesten like stor som sjuern min)

Ja... Nye 5`ern er stor. Dem blir jo bare større og større...

o3ofw010gjrdafr80195.jpg

Endra innlegget mitt forresten... Og ja..alle biler blir større og større... Minste VW Polo er større enn 80talls Passat nesten...

Skrevet

Ja F10 er en kjempe, man føler man kjører tanks når man sitter inni og ruller bortover :) Får ikke samme tunge følelse i E60. Selg alle bilene dine og kjøp deg en 530xd eller hent en 535i fra Tyskland, havner på rund 700 000 ,- på Norske skilt :) Har sittet på i F10 535I, går som et uvær og har nydelig lydbilde 8) Nærmeste man kommer en vassekte BMW etter gammel oppskrift :)

Skrevet
Tror du dem noen gang blir mindre igjen?

Absolutt en del modeller ihvertfall!

Særlig småbilene ser ut til å ha nådd en smertegrense med tanke på lettkjørthet i bytrafikk, og i tillegg så har jo vekt, som jo delvis henger sammen med størrelse, også blitt noe det fokuseres mye på.

Nye Peugeot 208 er et godt eksempel på dette med både lavere vekt og mindre størrelse enn modellen den erstatter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...