Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så man har ikke lov til å oppgradere til større motor før det har gått 10 år??

Joda, koster bare en 1000lapp per hk om du passerer 15% effektøkning(?) :)

Skrevet

Shit.

Men apropos det. Min bil er kjøpt ny i Norge i '87. Da har jeg i grunn teoretisk lov til å oppgradere til største ikke-M5 motoren fra samme chassis (E28)? Skjønner at man må oppgradere til større bremser etc. for å få det godkjent.

Har jeg lov til å putte andre motorer i også, fra andre merker, så lenge BT er med på det? :P

Har egentlig ikke tenkt å slakte bilen jeg har nå, men får jo rimelige og kraftige rekkeseksere fra høggern av og til...

Skrevet

Aha, de legger rammene... Got it! :) Karrosseriet er i bra stand og ikke misbrukt, kunne taklet en god del mer krefter.

Så også YouTube.com/drive sin video på E92 M3 med kompressor (ca. 700 hk). Der nevnte de at chassisen var så velutviklet av BMW at bilen egentlig tåler mye mer, og at den først kommer til live når den har fått par hundre hestekrefter ekstra... Got me thinking :P

Men tror ikke jeg har hjerte nok til å "ødelegge" en bil som allerede er i bra stand.

Skrevet

Ble rygga på i dag. Satt på i min kamerat sin E34 touring. Traff akkurat i kanten mellom skjermen og døra, så jeg kom ikke ut etterpå... Kjerringa hadde speller ny bil og til og med RYGGEKAMERA. Way to go.

Skrevet
Ble rygga på i dag. Satt på i min kamerat sin E34 touring. Traff akkurat i kanten mellom skjermen og døra, så jeg kom ikke ut etterpå... Kjerringa hadde speller ny bil og til og med RYGGEKAMERA. Way to go.

Jeg sto på rampen på jobb i dag og så en lastebilsjåfør smelle bilen rett i betongen.. Da er du jævli stabil til å bedømme avstand ja. Han var en hel del rød i toppen når han tusla ut av bilen foran 5-6 personer som lo så det ljoma :lol:

Skrevet

Gleder meg til å få den nye tv`n :)

mye unyttige funksjoner :) men bildet er nok bra !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...