Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Malt soverommet i dag! Ble litt mer lilla enn jeg hadde tenkt meg, men jeg kan vel ikke klage da jeg fikk velge farge :wink:

Ok Jan Thomas

Hey! Dont diss JT

:lol:

Skrevet
Malt soverommet i dag! Ble litt mer lilla enn jeg hadde tenkt meg, men jeg kan vel ikke klage da jeg fikk velge farge :wink:

Ok Jan Thomas

Hey! Dont diss JT

Var redd for at du så den der. Men jeg måtte svare 316! Måtte... Når du skrev JT minte det meg om serien step by step fra gamledager. Epic

Edit. Det var jo JD det. Makan

Skrevet

Haha, det husker jeg!!! :shock: Men det var da ikke fra Step by Step? Er en anna serie han var med i, vel... Eller?

Skrevet
Kjapt spm! Åssen olje på m20b25? Fyllte 5w40 helsynt i går men den høres jo ut som en symaskin i dag, dvs veldig mye tikking!

10W40 Mineral har jeg kjørt på min M30 hele tiden.

Jeg ville hatt på Castrol sin GTX olje! 15W40 feks. Litt tykkere olje skader ikke 5W40 er i tynneste laget.

Etter at jeg hadde i dette så ble det slutt på all tikking i min motor.

Skrevet

Sto en vraka X6 på en redningsbil her i dag, rakk ikke ta bilde dessverre.

Hadde visst krasja med ett vogntog, vogntoget så jeg senere på vei mot Dombås med halve fronten borte..

Var redd for at du så den der. Men jeg måtte svare 316! Måtte... Når du skrev JT minte det meg om serien step by step fra gamledager. Epic

Edit. Det var jo JD det. Makan

Du hadde rett på tankegangen, ikke JD men faktisk J.T :)

http://www.imdb.com/title/tt0101205/

Skrevet

Er ikke gaylilla akkurat, men det er lilla i den. Eller lys blå... Kommer ann på hvem som ser, tror jeg :P!

Skrevet

Og her angående ulykken jeg la ut bilde av før i dag:

484056356.jpg

Bilen kom fra rundkjøringen ved Moen sykehjem i Elverum, og tok til venstre ved brua tvers over gata fra Peppes Pizza. Det som kan virke som en ukontrollert skrens endte i rekkverket på brua.

Les også: Politiloggen tirsdag 3. april

– Bilen er påført store skader, opplyser operasjonsleder i Hedmark politidistrikt Trond Ola Berg.

– To personer stakk fra bilvraket, og politet har nå tatt seg av bilen og fjernet den.

Skal si det er action her om dagen gitt! :shock:

Skrevet
Ble ikke kjempegay den lillaen da! :lol:

Slik ble det:

20120403214119.jpg

20120403214728.jpg

Koselig farge! :)

Juhuu... Det er jo lavendel det der da... Kjekken.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...