Jordfræsar Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Haha... faen jeg lo godt. Han som tekster NCIS dro frem Dan Børge og Tandis når de snakka om noen amerikanere. God humor, det skar'n ha
knut_olestad Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Og her angående ulykken jeg la ut bilde av før i dag: Fine kapsler
316 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Mmm. Tror tyvene er utenbys fra. Alle vet at det er grus foran peppes for øyeblikket, mens det er asfalt i svingen hvor han har sladdet til helvete. Begynte sikkert med en fin sladd på grusen før han fikk sjokk over at det plutselig var asfalt.
SofaKingFresh Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Værste er jo at den E34'en så faktisk meget BRA ut! Om den ikke var smelt altså.
316 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Jep! Delte meninger om denne spesielle saken, antar jeg. Men faen så tøffe skinnseter! http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=34115556
noekult Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Poltergeist begynte akkurat @ TV2 Zebra. Har kjøpt dempere. Neste uke skal jeg ha en god del deler til. Gleder meg til å få bilen i stand, var visst så mye mer å gjøre enn jeg trodde først Men tenker på hvor mye mer det ville vært å fikse på om bilen hadde vært i "gjennomsnittet" tilstand. Det er i det minste positivt at bilen bare vil øke i verdi.
316 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Neiiiira, har'n ennå. Men blir nok stående rolig fra 1.7! Da er det nemlig noe som skjeeeeeeer. Var det mer å gjøre med din E28? Trodde den var bra jeg? Eller snakker du om en annen bil nå?
-Roger- Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Har ikke ord for hvor stygg og patetisk jeg synes de bilene der er.... Hvem faen som tenker at en bra plass for et reservehjul er under panseret sålenge man ikke har en bakmontert motor? Franske biler og løsninger irriterer meg...
fish Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Jep! Delte meninger om denne spesielle saken, antar jeg. Men faen så tøffe skinnseter!http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=34115556 Satan den var fin. Den fikk jeg veldig lyst på... Sinnsyke deilige biler å kjøre. Synd det ikke er en Turbo2 utgave..
noekult Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Snakker om E28en, 316. *Dempere *Fjær (ikke bestemt meg for type) *Bremseskiver foran *Bremseklosser foran *Clutch *Bakre bærearm foran *Toppdekselpakning (eller hva det heter) *Bremserør bak *Rust i kanaler må fikses *Forstillingsjustering *Nye sommerdekk Dette skal fikses ila. april (før vårtreffet) Er småpuss etter det og, men det vil ikke koste mye og det kan jeg ta selv ila. mai.
SofaKingFresh Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Har ikke ord for hvor stygg og patetisk jeg synes de bilene der er....Hvem faen som tenker at en bra plass for et reservehjul er under panseret sålenge man ikke har en bakmontert motor? Franske biler og løsninger irriterer meg... Men franske løsninger på damenes undertøy, det er en fin ting, syntes du ikke?
Anbefalte innlegg