Kjexx Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Faen og opptatt folk er av regler da? Syns denne tråden er bra som den er jeg.
Erik89 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Rått bilde, Wicky! Verste med gamle Minien er at de faktisk har brukbar bakseteplass! Da jeg hadde min dro vi på flere en-times turer med to gutter bak uten noen klaging ALLTID gøy å se en ekte Mini på veien, det blir aldri gammelt! Og de er spesielt morsomme når man presser en turbo nedi og litt annet morro, slik at man får nærmere 300hk!
noekult Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Rått bilde, Wicky! Verste med gamle Minien er at de faktisk har brukbar bakseteplass! Da jeg hadde min dro vi på flere en-times turer med to gutter bak uten noen klaging ALLTID gøy å se en ekte Mini på veien, det blir aldri gammelt! Og de er spesielt morsomme når man presser en turbo nedi og litt annet morro, slik at man får nærmere 300hk! Finnes det slike utgaver? Det verste jeg har hørt om er Hayabusa-Miniene med motor bak og konvertert til bakhjulsdrift. De har jo bare typ 40 hk originalt (min hadde kanskje 20 på sitt beste, helt sliten motor), så det hadde krevd sitt å tatt ut 300 hk fra 1000 cc ;p Hadde vært kult med 1,6 l. VTEC motor i dem (fra 90-talls Civic) - turtallsmaskin og gokart-kjøreegenskaper = jævlig artig kjøremaskin. Hvis dekka hadde holdt, da Og resten av bilen... De bilene er laget av metall og plastikk som ikke tåler en dritt. PS. Noen som har vært med på såkalte Tusentreffet? Husker noen pratet om et treff (Holder jeg meg innafor trådreglene nå?)
Erik89 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hadde et bilde et sted av en mini jeg satt på i, som skulle ha nærmere 300hk i. En kompis av faren min som likte å bygge de om før han fikk seg unger, gikk som bare det! Nøyaktig hk husker jeg ikke, mulig det var litt over 200, men at han skulle prøve å presse 300hk ut av den før salg. Han har bygd om rundt 3-4 stykker, men han solgte de med en gang siden de var så livsfarlige å kjøre Så de skal være spredt rundt om i Norge, men spørs om de er avskilta i ettertid om ikke de var godkjent med såpass hk xD
Fredrik Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Finnes det slike utgaver? Det verste jeg har hørt om er Hayabusa-Miniene med motor bak og konvertert til bakhjulsdrift. De har jo bare typ 40 hk originalt..... Mini Cooper S anno 1964 hadde faktisk hele 76 HK. Med en vekt på kun 650 Kg klarte den 0-100 Km/t på rundt 11,5 sekunder... noe som var relativt imponerende på denne tiden. Kule biler...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Naboen tok gravemaskinen og smadra det som var igjen av den originale m3en henta fra England Alle dela gikk over i en compact
316 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Da jeg la meg i natt hadde jeg fastbrent bilde i plasmatven. Heldigvis borte i dag, ellers hadde jeg nok jaggu hengt meg.
ls44mm Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 a fy faen den var konge!!! Kidden har mad skils til å være en sneip Gleder meg til å se han om par år. Blir sikkert multi talent. Kommer til å kjøre drift/rally/time attack osv osv
opasb Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 var på bygdefest igår... her går det ikke pirat taxi, derimot varetaxi.. ett par kolli ..
JonasD Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Heldiggris! Skal jobbe natt resten av helga jeg og. Får håpe jeg blir satt til skikkelig jobb isteden for.. Takk og lov for internett og kaffe sier jeg bare! Blir 12 lange timer med krankjøring inatt på meg..
noekult Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 (.)(.) Vi får prøve å ikke drepe tulletråden denne gangen heller... Over til noe HELT annet Ja da har jeg vært en ordentlig gris og møkkamann og alt som er fælt, og gjort det utenkelige!! Jeg var nede og skulle kaste litt papiravfall for resirkulering, da jeg kom over en liten skatt som lå helt øverst i papircontaineren, helt urørt og separert fra søpla! Da MÅTTE jeg bare forsiktig dra ut skatten, uansett hvor næsty det høres ut Fra 1990: 1994: 1995: 1997: 1998: 2001: 2004: 2005: BMCCN blader helt fra 1990 til nå nylig! Bare masse random nummere og ingen årgang er komplett med 4 nummere i året, men fy faen så gøy det er å bla gjennom og se hva de holdt på med for 22 år siden! Bilder av E30 M3 der alle har samla seg rundt, annonser for varebil E34 M5 Touringer til ca 350.000 NOK, gamlinger i E28er på banetreff, gutter som skriver brev og sier at de skal spare til den og den gromme BMWen i 10 år osv., masse gøy lesestoff! Sort-hvitt bilder, stygge 90-talls klær, folk sender inn tekstdokumenter på disketter (LOL! "Tekstdokumenter fra alle kurrante dokumentbehandlere på diskett aksepteres") og ordentlig tegningannonser for BMW-deler fra Auto-Trio o.l. Så jævlig verdt å dra ut av søpla
haakon85 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Bilverden har mistet en av de store. Hvil i fred Ferdinand. http://www.dagbladet.no/2012/04/06/tema/bil/porsche/porsche_911/21009927/
noekult Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 ^ Kjedelig! Snakket forøvrig med et annet Bimmers-medlem sist helg som har sletta tråden sin. Han begynte å få på litt gromme deler etterhvert og ble paranoid for "shoppinglista" han hadde lagt ut på nett...
Anbefalte innlegg