Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kvasi: 70-tallet ringte og ville ha tilbake gardinene sine (første bildet) :D

Jeg er født tidlig, ca så tidlig det går på 70tallet faktisk, så gardinene føler seg hjemme her så vidt jeg vet.. :)

Skrevet
Selvlært ja, tror nesten det er på sin plass å skryte av tvbordet mitt. 42" plasma fra Pioneer

30764d1205797482-hjemme-hos-qrt-cimg3567.jpg

De TVene kan ikke ha det godt av å ligge? Står i instruksjonen på min Pioneer Kuro at TVen må strengt tatt transporteres og holdes stående. Ser derfor for meg at du vil ødelegge TV-bildet etterhvert. Tar jeg feil?

Skrevet
:applause: Hva er greia a? Hva bruker du den til? Er det touch også? kjører du noe OS på den? Går det ann å vippe den opp? Fortell... Minnte meg om de små tv skjermene de monterte under bilen på pimp my ride så han kunne se på tv mens han skrudde på bilen.. jahh... meget nyttig :roll:
Skrevet
Selvlært ja, tror nesten det er på sin plass å skryte av tvbordet mitt. 42" plasma fra Pioneer

30764d1205797482-hjemme-hos-qrt-cimg3567.jpg

De TVene kan ikke ha det godt av å ligge? Står i instruksjonen på min Pioneer Kuro at TVen må strengt tatt transporteres og holdes stående. Ser derfor for meg at du vil ødelegge TV-bildet etterhvert. Tar jeg feil?

De bør transporteres stående ja, pga vekta på skjermen/glasset. De svaier sikkert endel under transport..

Skrevet
:applause: Hva er greia a? Hva bruker du den til? Er det touch også? kjører du noe OS på den? Går det ann å vippe den opp? Fortell... Minnte meg om de små tv skjermene de monterte under bilen på pimp my ride så han kunne se på tv mens han skrudde på bilen.. jahh... meget nyttig :roll:

Greia er at jeg hadde en monitor jeg ikke hadde planer for. Gjenbruk kalles det visst.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...