Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Partner som arbeidsbil,bilen er lettkjørt men thats it! Må nesten kjøre med hørselvern + at den jævla veggen mellom fører å lasterom knirker til man for varige meeeeeeen....

Skrevet

Har du riktig driver?

Første som slo meg. Tror jeg hadd noe ala samme problemet når jeg hadde bygd ny pc. Samme skjermkort..

Skrevet

CCC'en holder seg vel up to date av seg selv.

Kjørte du tre skjermer? Hugser du om du brukte den mini-displayport inngangen på skjermkortet?

Skrevet
Er det ikke litt vemodig å selge bilen, jordfræsar? :? Mulig det bare er meg som knytter meg til ting men jeg synes det er direkte trist hver gang jeg har solgt en bil :( Værst var det da jeg solgte E39en, min første "grombil" som jeg hadde i to år og som jeg var riktig så stolt av. Husker jeg tok siste kjøreturen, var nesten en tåre i øyekroken da :wink:

Til noe annet:

Han her har iallfall bilparken i orden :wink:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34186925

Bare jeg som synes biler uten soltak er triste?

Skrevet
CCC'en holder seg vel up to date av seg selv.

Kjørte du tre skjermer? Hugser du om du brukte den mini-displayport inngangen på skjermkortet?

Brukte hdmi og dvi.

Men problemet var også der når jeg kun hadde en skjerm, og ikke hadde innstallert driver ennå. Fikk fiksa det med den.

Om du prøver å bytte om på kablene da? (trøtt og sliten, så fullt mulig jeg bare snakker tull.. :P)

Skrevet
Må ikke ha soltak, men fy faen så mye bedre bilen ser ut med soltak enn uten!

Mulighet for lekkasjer + tullball med selve lukkemekanismen + vesentlig lavere innvendig tak... Nope. Dessuten ser man ikke et lukket soltak fra utsiden. Ellers er et soltak sånn rimelig kult så lenge hastigheten er under 80 Km/t... :)

Skrevet
Må ikke ha soltak, men fy faen så mye bedre bilen ser ut med soltak enn uten!

Mulighet for lekkasjer + tullball med selve lukkemekanismen + vesentlig lavere innvendig tak... Nope. Dessuten ser man ikke et lukket soltak fra utsiden. Ellers er et soltak sånn rimelig kult så lenge hastigheten er under 80 Km/t... :)

Poenget er at det ikke skal være lukket da, Freddy! 8) Og mekanismen i min E30 som er 30 år om 1 år og 4 mnd fungerer utmerket...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...