haakon85 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Ouch! http://www.dagbladet.no/2012/04/09/nyheter/ferrari/pinnsvin/dyrenes_nyheter/utenriks/21033320/
Hansh Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Var under tak ved sartor senter. Et par skikkelige biler der også, en e60 m5, en ribba og bura e30 med turbo fra latvia, en del e36 coupé'er, litt e34, to skyliner, masse sliten 200sx'er, litt amrikanere og masse RÆL. Kjenner du "heldige eier" av Kia'en på bildet ditt siden det er den du velger å poste?
wicky124 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 den kiaen var øøøøgli... Hvorfor bruker folk penger på sånt...
Robkill Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Fra streetmeet arrangert av bergen gatebilklubb. Satan så gromt! Ironisk?
Hansh Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Kjenner fyren, men vet ikke om jeg tørr begi meg ut på en forklaring! Han er sprekkeferdig stolt av den ihvertfall, og det er jo bra..
rublings Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Sinnsykt tøff! Vet ikke hva som er tøffest. De små felgene? Den sinnsykt tøffe stylingen? Den vanvittig kule nettingen? Den sinnsyke eksospotten? Må være vingen
ls44mm Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Ouch! http://www.dagbladet.no/2012/04/09/nyheter/ferrari/pinnsvin/dyrenes_nyheter/utenriks/21033320/ Hehe jeg synes det var hyggelig for pinnsvin sin del Hadde jeg vært gubben, hadde jeg tatt pinnsvinet med meg hjem og hatt ham som kjæledyr. Har jo i teorien betalt 300 000 for den, så hvorfor ikke?
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 jaja, dissa e ikke bare hammermekaniker.. men ja..
janerik171187 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 det bor et troll i tastaturet mitt idag, må holde inn Fn knappen, hvis ikke så blir halvparten tall, skal skrive det samme uten knappen inne nå så dere skjønner det b6r et tr633 5 tastat4ret 05tt 5dag, 0å h63de 5nn Fn 2na--en, hv5s 522e b35r ha3v-arten ta33, s2a3 s2r5ve det sa00e 4ten 2na--en 5nne nå så dere s21+nner ekke mye forståelig det der
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Det er vel en form for "Fn lock" på tastaturet ditt et sted, med den på er halve tastaturet numpad.
flonoen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Kjenner fyren, men vet ikke om jeg tørr begi meg ut på en forklaring! Han er sprekkeferdig stolt av den ihvertfall, og det er jo bra.. Kjenner ikke fyren nei, og for all del må han bare være stolt, han har jo lagt mye arbeid i bilen. Sikkert forseggjort, men smaken er HELT på si av hva jeg liker. MEN! Om fyren skal bli snurt av at folk legger ut bilder av bilen hans på forum, enten av beundring eller for å vise hva rart som finnes her i landet, så må det være den særeste fyren noensinne! Finner på å kjøre rundt i en slik sak, og så reagere på oppmerksomheten? Det er sikkert dusinvis med folk bare i borettslaget mitt som synst den sorte e36'en i garasjen er det mest harry på denne planet, og som kanskje legger ut bilder av den på kvinneguiden.no der de ler i kor over hvor latterlig patetisk bilen min er med bare to dører og stiller hverandre retoriske spørsmål som "lurer på hvor kebabholderen er?" og "tror du han får plass til nok fjortisjenter i baksetet på bilen sin?", men det gir jeg en BLANKE FAEN i. Jeg er fornøyd med bilen min, han er fornøyd med bilen sin, la folk få harsellere eller beundre til de blir grønn i trynet på diverse fora. Jeg kan være med på at jeg ikke burde lagt ut bilde med skiltnummer, det tar jeg på min kappe. Intet annet!
powerfulglenn Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Hei vurderer og selge mitt prosjekt pga den står der bare.. Sjekk tråden min i signaturen ! Pm meg! Bud! Må egentlig selge den mest pga lett sykkel lappen :/
janerik171187 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Det er vel en form for "Fn lock" på tastaturet ditt et sted, med den på er halve tastaturet numpad. er ikke noe lock knapp, bare fn knapp, men om jeg skrur av og på tastaturet så funker det å trykke en gang, før det er tilbake til tall igjen. er bare når jeg har pc'n kopla på tv'n det er problem, da det er det trådløse tastaturet som kødder, så gidder ikke legge så mye energi i det nå
knut_olestad Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Det var da som.. jeg skulle akkurat skrive at jeg ville ha bilder Men har du flere bilder enn de 2 broren din la ut på face?
Anbefalte innlegg