haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 5000w i året, e vell bare å gange med mnd prisen det?
awt Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Rød er midtlivskrisa for menn i 30-40åra weeee Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye).. ...eller de som ikke vil ha en bil i samme farge som alle andre.
M|Fjeld Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Jeppsi pepsi! Har et på fjellet, plass til 6 og rommer ca 2.000 Liter.. Strømforbruket økte med 5kw i året etter installasjon. Da står karet på 26grader året rundt.. Jævlig digg å ha sommer som vinter! Anbefales Jeg er litt mere harry og foretrekker vedfyrt stamp. Gratis varme og minimalt med vedlikehold. Blir vell ikke slik massasje å styr i den vell? Ikke jeg som betaler, så klager ikke på økt strømforbruk
ls44mm Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 ååå fyyyy faaaeeen!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34211815 Shit, den var grom med tanken på oppskriften! Ellers så falt ikke looken helt i smak, enten den black/white greia eller noe med felger, tja... Noe usikker, men fenga ikke helt på utsende. Ikke at det spiller noe rolle. Hadde GLATT tatt den bare pga delene/jobben. Gromt, gromt og masse gromt!!! Seriøs bygg!!!
Kjexx Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 5000w i året, e vell bare å gange med mnd prisen det? Jeg vet ikke hva mnd prisen er, jeg bare betaler. Derfor jeg spør.. Og det regnes vel i kw/t etter hva jeg vet, og når det står 5000w så lurer jeg da om det er 5000 kw/t?
wicky124 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Rød er midtlivskrisa for menn i 30-40åra weeee Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye).. aint u a bitch with a one series...
wicky124 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Rød er midtlivskrisa for menn i 30-40åra weeee Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye).. ...eller de som ikke vil ha en bil i samme farge som alle andre. Enig... Elsket rødfargen på audien jeg hadde...alle hadde sølv/sort så en knall rød en skilte seg godt ut...
fish Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Rød er midtlivskrisa for menn i 30-40åra weeee Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye).. ...eller de som ikke vil ha en bil i samme farge som alle andre. Har ikke du nettopp hatt bursdag?? Gratulere med vel overstått.
Kjexx Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 5000kw kan fort bli mye:p 5kw e 5000w:p Jaja. Da antar jeg at du ikke kan regne det ut heller da..
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 5000kw kan fort bli mye:p 5kw e 5000w:p Jaja. Da antar jeg at du ikke kan regne det ut heller da.. Janei e vet ikke:p skulle tro an kunne regne kor mye det kosta for en kw:p søke litt på nettet så står det vell en plass:D
M|Fjeld Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Dette er varierende avhengig av hva slags strømavtale du har med ditt selskap
Kjexx Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Jeg skjønner ikke noe av det. Det jeg mener er når man har ett apparat som feks bruker 1kw. Hvordan i svarte skal jeg regne om det til kw/t? Betyr det at om det apparatet bruker 1kw pr time så blir det feks, 1000x0,46 øre. altså 460kr i timen? Høres ikke riktig ut for meg.. Selv om det er avgjørende må man vel klare å sette opp ett provisorisk regnestykke?
fish Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Rød er midtlivskrisa for menn i 30-40åra weeee Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye).. aint u a bitch with a one series...
Robkill Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Noen som har erfaring med nankang dekk? Lurer på noen nankang NS2 sikkert bra til å spinne opp Spinne opp? Neinei! Skal da på e23'n
Anbefalte innlegg