Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rød er midtlivskrisa for menn i 30-40åra :D weeee

Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye)..

...eller de som ikke vil ha en bil i samme farge som alle andre. :)

Skrevet

Jeppsi pepsi! ;) Har et på fjellet, plass til 6 og rommer ca 2.000 Liter.. Strømforbruket økte med 5kw i året etter installasjon.

Da står karet på 26grader året rundt.. Jævlig digg å ha sommer som vinter! Anbefales

Jeg er litt mere harry og foretrekker vedfyrt stamp. ;)

Gratis varme og minimalt med vedlikehold.

Blir vell ikke slik massasje å styr i den vell?:P

Ikke jeg som betaler, så klager ikke på økt strømforbruk :P

Skrevet
5000w i året, e vell bare å gange med mnd prisen det?:P

Jeg vet ikke hva mnd prisen er, jeg bare betaler. Derfor jeg spør.. Og det regnes vel i kw/t etter hva jeg vet, og når det står 5000w så lurer jeg da om det er 5000 kw/t?

Skrevet

Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye)..

aint u a bitch with a one series...

Skrevet

Enig... Elsket rødfargen på audien jeg hadde...alle hadde sølv/sort så en knall rød en skilte seg godt ut...

Skrevet

Har ikke du nettopp hatt bursdag?? Gratulere med vel overstått. :-):happybday:

Skrevet
5000kw kan fort bli mye:p 5kw e 5000w:p

Jaja. Da antar jeg at du ikke kan regne det ut heller da..

Janei e vet ikke:p skulle tro an kunne regne kor mye det kosta for en kw:p søke litt på nettet så står det vell en plass:D

Skrevet

Jeg skjønner ikke noe av det. Det jeg mener er når man har ett apparat som feks bruker 1kw. Hvordan i svarte skal jeg regne om det til kw/t?

Betyr det at om det apparatet bruker 1kw pr time så blir det feks, 1000x0,46 øre. altså 460kr i timen? Høres ikke riktig ut for meg..

Selv om det er avgjørende må man vel klare å sette opp ett provisorisk regnestykke?

Skrevet

aint u a bitch with a one series...

:lol::lol::lol:

Skrevet
Noen som har erfaring med nankang dekk? :P

Lurer på noen nankang NS2

sikkert bra til å spinne opp :)

Spinne opp? Neinei! Skal da på e23'n :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...